loader

Jak i gdzie przechowywać gotówkę w biurze?

Ciągły napływ gotówki, weksli, rachunków i innych dokumentów może stanowić w biurze dość istotny problem. W natłoku bieżących zadań, ławo przeoczyć jakąś wpłatę lub zawieruszyć pokwitowanie, narażając się tym samym na straty lub nieprzyjemności. Rozwiązaniem będą sejfy wrzutowe, pozwalające na szybkie deponowanie gotówki.

 

Pierwszym, co przychodzi na myśl w kontekście przechowywania gotówki, są kasetki na gotówkę. Opinie użytkowników na ich temat są jednak negatywne, ponieważ jest to mało komfortowe rozwiązanie. Za każdym razem trzeba ją otwierać i zamykać, a każdy może bez problemu ją wynieść. Inaczej jest w przypadku zakotwionych do podłoża sejfów wrzutowych, których tak po prostu nie można wynieść, a które są zdecydowanie wygodniejsze w użytkowaniu. Są one przeznaczone do deponowania gotówki i dokumentów, bez potrzeby ich każdorazowego otwierania przy dokonywaniu wrzutu. W opinii ekspertów, doskonale sprawdzą się szczególnie tam, gdzie niezbędny jest stały kontakt z klientem. Możemy po prostu wrzucać depozyt, a dopiero pod koniec dnia zająć się segregacją.

 

1 2

O autorze