loader

Infobip stawia na wielokanałowość komunikacji

Infobip wprowadza OMNI, rozwiązanie pomagające firmom i markom docierać do swoich odbiorców przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji takich jak m.in. usługi SMS, połączenia głosowe, powiadomienia PUSH oraz aplikacje czatu tzw. boty dla komunikatorów jak m.in. Viber i Facebook Messenger.

 

Głównym założeniem OMNI jest możliwość bezproblemowej integracji z każdym systemem informatycznym w celu zapewnienia dostarczenia odpowiedniej wiadomości w odpowiednim czasie do odpowiedniej grupy odbiorców przy użyciu możliwie najwłaściwszego kanału komunikacji. OMNI łączy w sobie narzędzia do dwukierunkowej komunikacji poprzez SMS, połączenia głosowe, powiadomienia push, aplikacje czatu (takie jak np. Viber i Facebook Messenger) oraz usługi e-mail. Ponadto rozwiązanie oferuje wiele opcji automatyzacji, sprawny obieg informacji i narzędzia do tworzenia kampanii przy użyciu intuicyjnego interfejsu graficznego. Całość procesu wspomagana jest szczegółowymi raportami analitycznymi.  

 

„Jako jedyni na rynku dysponujemy wszechstronną platformą komunikacyjną A2P typu „platform-as-a-service” zbudowaną na infrastrukturze prywatnej chmury z bezpośrednimi połączeniami z operatorami telekomunikacyjnymi na całym świecie. Teraz nadszedł czas na łączenie popularnych kanałów komunikacyjnych i budowanie solidnego rozwiązania wielokanałowej komunikacji w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników na dowolnej platformie czy urządzeniu, praktycznie w każdym miejscu na świecie. Dzięki temu firmy i marki mogą tworzyć angażującą komunikację z klientami odbywającą się w kanałach, w których obecni są na co dzień. Jesteśmy przekonani, że rozwiązanie OMNI będzie cieszyło się dużym zainteresowaniem również na polskim rynku.” – mówi Kamila Górna, Business Development Manager w firmie Infobip.

1 2

O autorze