loader

Idea Expert nie boi się ekstremalnych wyzwań

i te metaforyczne, z którymi mamy do czynienia na co dzień w pracy. Jeśli którejś z nich nie pokonasz, nie osiągniesz celu. To jest to, z czym mierzymy się każdego dnia w biznesie – mówi Agnieszka Pietruszewska, jedna z uczestniczek biegu, na co dzień kierownik marketingu marki Idea Expert.  – Runmageddon jest dla nas swoistą metaforą biznesu – masz przed sobą trudne zadanie, wiele przeszkód stoi na drodze do realizacji celu, bez pomocy drużyny możesz sobie nie poradzić i nie zrealizować planu. Liczą się determinacja, wytrwałość i elastyczność. Ale również przemyślana strategia i konsekwentna realizacja planu  – dodaje.

 

Każdy kilometr biegu członka drużyny Idea Expert oznaczał dodatkowo 5 zł dotacji na cele charytatywne. W ten sposób firma zebrała kilka tysięcy złotych, które przekazane zostaną Fundacji Akogo?. – Wytrwałość Ewy Błaszczyk i pracowników fundacji oraz Kliniki Budzik są inspirującymi przykładami tego, że warto dążyć do celu niezależnie od przeciwności. Chęć pomocy fundacji była dla nas dodatkową motywacją, żeby przeszkoda po przeszkodzie wspólnie pokonać całą trasę biegu – mówi Agnieszka Pietruszewska.

 

Jak deklarują uczestnicy biegu, udział w Runmageddonie może stać się firmową tradycją. – Dzięki któremu pokażemy wszystkim – od konkurencji po przyszłych pracowników – że mają do czynienia z grupą mocnych zawodników i prawdziwych twardzieli  – mówi Agnieszka Pietruszewska.

author avatar
Idea Expert

1 2

O autorze