loader

Grodno uruchomiło nowy punkt sprzedaży w Szczecinie

Warszawa, 1 czerwca 2015 r.

Informacja prasowa

 

STRATEGICZNY PLAN ROZBUDOWY SIECI SPRZEDAŻY W REALIZACJI:

GRODNO URUCHOMIŁO NOWY PUNKT SPRZEDAŻY W SZCZECINIE

 

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkt sprzedaży w Szczecinie. To już 9. placówka otwarta od początku roku obrotowego 2014/2015. Strategia spółki zakłada otworzenie 10 punktów sprzedaży w latach 2014-2016. Nowy oddział w Szczecinie wzmocni pozycję spółki na ścianie zachodniej. Obecnie Grodno posiada 45 własnych punktów sprzedaży oraz 1 oddział franczyzowy.

 

Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży to jeden z priorytetowych obszarów naszej strategii. Otworzenie 9 placówek w ciągu niecałych 14 miesięcy wskazuje na efektywną realizację założeń strategicznych Grodna – podkreśla Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno SA. – Widzimy duży potencjał wzrostu w zachodniej i południowej Polsce, więc koncentrujemy nasze działania na zwiększeniu naszego zasięgu w tych rejonach

– dodaje prezes Andrzej Jurczak.

 

ROZWÓJ SIECI SPRZEDAŻY – ORGANICZNY, POPRZEZ PRZEJĘCIA ORAZ NA ZASADZIE FRANCZYZY

Strategia Grodna zakłada otworzenie 10 punktów sprzedaży w latach 2014-2016. Na początku bieżącego roku obrotowego spółka otworzyła już 9. oddział. 8 placówek powstało poprzez rozwój organiczny, 1 punkt dołączył do sieci sprzedaży Grodna poprzez nabycie części przedsiębiorstwa pod firmą Elektromag w Brwinowie. Akwizycja oddziału o ugruntowanej pozycji na rynku wzmocniła Grodno w strategicznym segmencie przemysłowym, którego udział  w sprzedaży spółki do końca roku obrotowego 2015/2016 ma wynosić 15%.

W kwietniu br. spółka zawarła pierwszą umowę franczyzową, dzięki czemu zyskała kolejny punkt dystrybucji. Model franczyzowy oparty jest na autorskim rozwiązaniu informatycznym pozwalającym niezależnym przedsiębiorstwom realizować ich cele biznesowe w ramach grupy Grodno. Umowa zakłada sprzedaż produktów dostępnych w sieci Grodno przy wykorzystaniu identyfikacji wizualnej Grodna.

Rozwijamy się zarówno organicznie, poprzez przejęcia, jak i na zasadzie franczyzy. W bieżącym roku obrotowym planujemy uruchomienie ok. 20 oddziałów franczyzowych – informuje Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno SA.

 

author avatar
Reputation Managers Grodno

1 2

O autorze