loader

GRODNO POSZERZA SIEĆ SPRZEDAŻY – NOWY ODDZIAŁ W JAROCINIE

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, otworzyła w połowie lutego nowy oddział sprzedaży w Jarocinie. Obecnie Grodno ma 51 punktów sprzedaży, w tym jeden w ramach współpracy franczyzowej.

 

Wszystkie dotychczasowe punkty sprzedaży zlokalizowane są w kluczowych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gliwicach, Poznaniu, Wrocławiu. Nowy oddział w Jarocinie to trzeci punkt sprzedaży w województwie wielkopolskim.

 

Naszą strategią jest rozwój poprzez rozbudowę sieci dystrybucji w kluczowych miastach Polski. Jesteśmy przekonani, że oddział w Jarocinie to kolejny punkt w sieci spółki, który pozwoli umocnić naszą pozycję w Wielkopolsce – poinformował Andrzej Jurczak, Prezes Zarządu Grodno SA.

 

W grudniu ub.r. spółka powiększyła swoją sieć o niezorganizowaną część przedsiębiorstwa Centropol S.J. z Gliwic. W rezultacie spółka rozszerzyła sieć handlową o 3 punkty zlokalizowane w Gliwicach, Świętochłowicach i Piekarach Śląskich. Transakcja wiązała się z przejęciem wyposażenia, towarów oraz pracowników firmy. Spółka ocenia, że przejęte punkty mogą wygenerować rocznie kilka mln zł przychodów.

 

ROZWÓJ SIECI SPRZEDAŻY I ASORTYMENTU, CEL – PIERWSZA TRÓJKA W BRANŻY

 

Na koniec I-III kw. br. obrotowego, Grodno dysponowało asortymentem 31 tys. artykułów. Do końca 2016 roku asortyment wzrośnie do 35 tys. pozycji. W szczególności spółka zamierza rozwijać ofertę dla przemysłu, nowoczesne oświetlenie LED, oświetlenie konsumenckie oraz fotowoltaikę.

 

author avatar
Reputation Managers Grodno

1 2

O autorze