loader

GastroJob – najlepsza aplikacja do szukania pracy w gastronomii

Rozpoczynający się właśnie okres świąteczny to czas żniw dla branży gastronomicznej. Restauracje, kawiarnie i hotele pękają w szwach od organizowanych przez firmy i grupy znajomych spotkań wigilijnych. Sezon świąteczny dla branży HoReCa związany jest jednak nie tylko z możliwością większych zarobków, ale także ogromnym wyzwaniem rekrutacyjnym. GastroJob to atrakcyjne kosztowo i intuicyjne narzędzie dla ludzi poszukujących pracy oraz pracowników w gastronomii. Twórcy aplikacji pracują obecnie nad poszerzeniem jej funkcjonalności o mechanizmy wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Dzięki temu możliwe będzie dopasowywanie ofert do umiejętności i doświadczenia pracowników oraz ustalanie stawek wynagrodzeń w czasie rzeczywistym.

 

Tradycyjne metody rekrutacji w sektorze HoReCa często są niewystarczające. Ogłoszenie na popularnych serwisach kosztuje, a informacje przekazywane drogą pantoflową mają niewielki zasięg. GastroJob zapewnił alternatywną, atrakcyjną kosztowo i intuicyjną platformę dla ludzi poszukujących pracy w gastronomii. Narządzie nie wymaga przygotowania CV, co znacząco skraca czas aplikacji. Kontakt pomiędzy grupami zainteresowań możliwy jest za pomocą chatu, mówi Iwo Rybacki, Członek Zarządu Grupy Assay.

 

Aplikacja szyta na miarę potrzeb branży gastronomicznej

GastroJob to narzędzie rekrutacyjne dla sektora HoReCa. Platforma składa się z  intuicyjnej aplikacji mobilnej dla pracowników i pracodawców. Projekt wykorzystuje nowe technologie, by usprawnić proces rekrutacji oraz zbudować bazę zweryfikowanych pracodawców i pracowników. Firma zakłada dotarcie do użytkownika zainteresowanego każdym rodzajem pracy, tj. tymczasową, sezonową i stałą.

 

Twórcy GastroJob nieustannie pracują nad udoskonaleniem opracowanych rozwiązań rekrutacyjnych. Testują wykorzystanie sztucznej inteligencji do badania korelacji między dotychczasowym przebiegiem pracy a szansą na znalezienie nowej. Specjalny mechanizm będzie dopasowywać kandydatów do ofert na podstawie ich umiejętności, czy oceny dotychczasowych pracodawców. Poprzez zastosowanie uczenia maszynowego na zbiorze danych z dotychczasowych rekrutacji, GastroJob stworzy nowy algorytm, dzięki któremu pracodawca będzie mógł w łatwy sposób ustalić akceptowalny i pożądany na rynku poziom wynagrodzenia. Algorytm brał będzie pod uwagę aktualne zapotrzebowanie na pracę na określonych stanowiskach w konkretnym dniu i godzinie.

 

GastroJob zaufali najlepsi

author avatar
Ahava PR

1 2

O autorze