loader

Frisco.pl czterokrotnie zwiększy skalę biznesu dzięki najnowocześniejszemu magazynowi do obsługi e-g

Wyniki sprzedażowe pierwszego półrocza 2018 są dla nas bardzo satysfakcjonujące komentuje Katarzyna Kazior, Prezes Frisco.pl. W każdym miesiącu tego roku udawało nam się utrzymać dynamikę wzrostu sprzedaży wartościowej około 40% rdr. Cieszy nas duża stabilność tego wzrostu wynikająca ze zwiększającej się częstotliwości i regularności zakupów wśród naszych lojalnych klientów oraz stałego napływu nowych. Jest to bardzo dobra prognoza na przyszłość zarówno dla nas, jak i całej branży e-grocery. Tym bardziej z niecierpliwością oczekujemy na uruchomienie nowego magazynu, by móc zaspokoić rosnący popyt oraz dostarczać klientom nowe rozwiązania.

Uroczystość wmurowaniu kamienia węgielnego pod inwestycję, w której zlokalizowany będzie nowy magazyn Frisco.pl, Panattoni City Logistics Warsaw I, odbyła się przy udziale Zarządu Frisco.pl, przedstawicieli Rady Nadzorczej i właścicieli (MCI Capital S.A. i  Eurocash S.A.).

 

– Jako fundusz inwestycyjny skupiony na nowych technologiach, cieszymy się że możemy być jednym z akceleratorów transformacji cyfrowej w Polsce. Stabilny rozwój Frisco.pl jest dowodem, że przy właściwych partnerach, można odnosić sukcesy nawet w tak trudnym sektorze jakim jest e-commerce spożywczy. Uruchomienie nowego zaplecza logistycznego umocni pozycję spółki w metropolii warszawskiej a zdobyte doświadczenia pozwolą lepiej zaplanować dalsze kroki ekspansji dodaje Krzysztof Konopiński, Partner MCI Capital.

 

– Rozpoczęcie budowy nowego magazynu potwierdza plany dalszego, szybkiego rozwoju Frisco.pl, w obszarze handlu internetowego FMCG. Dla Grupy Eurocash, Frisco.pl jest znakomitą platformą do zdobywania doświadczeń w obszarze on-line. Na co dzień wspieramy polskich niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy detaliczne. Nasza inwestycja we Frisco.pl daje możliwość wypracowania rozwiązań, które w przyszłości umożliwią naszym klientom działalność biznesową  również w Internecie. Pozwoli im to budować ich konkurencyjność na rynku handlu – mówi Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash.

1 2

O autorze