loader

Finał piątej edycji programu AmCham „30 under 30” dla młodych liderów biznesu za nami

Finał piątej edycji programu AmCham „30 under 30”  dla młodych liderów biznesu za nami

„30 under 30” to program mentoringowy prowadzony przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham), opracowany z myślą o najzdolniejszych menedżerach poniżej 30 roku życia, których pracodawcy są członkami AmCham. Co roku trzydziestu uczestników programu spotyka się na comiesięcznych sesjach z przedstawicielami największych firm z całego świata, dyskutując o zagadnieniach, takich jak zarządzanie personelem, rynki kapitałowe czy negocjacje. Właśnie zakończyła się piąta edycja programu.

Program działa od 2015 roku. Opracowany został w taki sposób, aby umożliwić jego uczestnikom włączenie się do istniejącej już sieci kontaktów Izby, a także pokazać im, jak skutecznie prowadzić networking na własną rękę. Piąta edycja „30 under 30” znalazła swój finał w grudniu br.

Program zrzeszający trzydziestu młodych liderów z naszych firm członkowskich służy temu, aby zbudować relacje. Wybrana trzydziestka może poznać ciekawych ludzi, tematy, zawody i siebie nawzajem. Każdy rocznik to grupa wybitnych osób z różnych branż i o różnych zawodach: informatyk z branży logistycznej poznaje prawniczkę specjalizująca się w przejęciach, czy speca od komunikacji korporacyjnej – mówi Dorota Dąbrowska-Winterscheid, Dyrektor Zarządzający Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce.

W programie mogą brać udział managerowie, analitycy, prawnicy oraz inni specjaliści z różnorodnych dziedzin biznesu. Jedynymi wymogami są: wiek poniżej 30 lat, minimum trzy lata doświadczenia zawodowego i zatrudnienie w firmie należącej do AmCham. Program kończy projekt, w przygotowaniu którego biorą udział wszyscy uczestnicy. W ostatniej edycji programu uczestnicy zostali podzieleni na pięć grup. Każda z nich musiała przygotować projekt wsparcia dla Fundacji Ronalda McDonalda.

1 2

O autorze