loader

FIAT partnerem Włoskiego Komitetu Olimpijskiego

Oficjalny sponsor Włoskiego Komitetu Olimpijskiego (CONI) na lata 2012-2014 – Fiat – odda do dyspozycji włoskiego zespołu flotę samochodów. Po Olimpiadzie w Londynie w 2012 roku i Igrzyskach Śródziemnomorskich w Mersinie w 2013, Fiat obecny będzie w „Casa Italia”, głównej siedzibie CONI w Soczi i będzie odgrywał aktywną rolę w organizowanych tam inicjatywach.
Towarzysząca włoskim sportowcom flota składać się będzie z modeli Fiat, spośród których najważniejsze to: 500L, 500L Trekking i Freemont. To właśnie ten ostatni  wraz z niektórymi sportowcami kadry włoskiej był „bohaterem” materiału zdjęciowego wykonanego na Stadionie dei Marmi w Rzymie.
Model Fiat Freemont, będący już wcześniej „oficjalnym samochodem” reprezentacji narodowej Włoch  w piłce nożnej i w koszykówce stanowi przykład nowego sposobu „pojmowania” samochodu, zdolnego, dzięki swojemu wszechstronnemu charakterowi, zmierzyć się z każdą napotkaną sytuacją. Będąc przestronnym, wygodnym i idealnie nadającym się do dynamicznego, codziennego życia, samochód ten doskonale sprawdza się również w czasie wolnym, spełniając wszystkie wymagania Klientów. Dzięki 7 pełnowymiarowym miejscom i 32 możliwym konfiguracjom foteli, Freemont może być „każdym samochodem, jakim tylko chcesz”, jak mówi spot reklamowy. nowoczesny sposób interpretowania wymagań Klientów pozwolił Freemontowi znaleźć się w czołówce modeli sprzedawanych w Europie, natomiast we Włoszech to najlepiej sprzedający się samochód siedmioosobowy, który zajmuje pozycję lidera od 28 miesięcy z rzędu.
Gama Fiata Freemont składa się z 3 wersji wyposażenia (Freemont, Urban i Lounge), dwóch rodzajów napędów (przedni lub 4×4 typu „on demand”), dwóch skrzyń biegów (manualnej lub automatycznej, obie 6-biegowe) oraz trzech silników: 2.0 Multijet II generacji o mocy 140 KM i 170 KM oraz mocnego silnika 3,6 litra o mocy 280 KM. 
Sponsorowanie Włoskiego Komitetu Olimpijskiego jeszcze raz potwierdza silny związek pomiędzy Fiatem a światem sportu: przy różnych okazjach marka łączyła swój wizerunek z wieloma dyscyplinami uprawianymi na różnych poziomach, takimi jak: piłka nożna, koszykówka, wyścigi samochodowe, wyścigi motorowe, lekkoatletyka oraz sporty zimowe. Aktualnie Fiat działa na wielu frontach: w 2014 roku marka będzie miała zaszczyt być głównym sponsorem reprezentacji Włoch w piłce nożnej, które odbędą się w Brazylii.
author avatar
Fiat Auto Poland S.A.
O autorze