loader

Cukierowo – gra dla dzieci polecana przez psychologów już do pobrania

Premiera gry odbyła się na targach motoryzacyjnych Moto EXPO XXI w strefie dziecięcej, gdzie najmłodsi mieli okazję spędzić czas m.in. w świecie Minecraft – grając, rysując, kolorując oraz biorąc udział w zabawach i animacjach specjalnie przygotowanych przez zespół Mycraft.pl – największego i najstarszego w Polsce centrum społeczności Minecraft. Cukierowo spotkało się z bardzo życzliwym przyjęciem. Rodzice zachwalali nie tylko prostotę gry, ale też przyjazną dla dziecięcego oka szatę graficzną.

 

Już pod koniec miesiąca graczom udostępniona zostanie dodatkowa funkcjonalność, dająca możliwość uzyskania specjalnych bonusów. Pilotaż tej akcji został zaplanowany we współpracy z operatorem sieci telefonii komórkowej T-Mobile.

 

Producentem Cukierowo jest Macro Games S.A., spółka giełdowa działająca w segmencie nowych technologii – w szczególności w obszarach cyfrowej rozrywki i edukacji. Macro Games S.A wspiera rozwój e-sportu, m.in. poprzez prowadzenie zintegrowanych platform dla graczy i e-sportowców, organizując i transmitująceventy czy poprzez tworzenie największej ligi Counter Strike: GO w polskiej sieci. Projektuje też gry edukacyjne dla dzieci, zarówno dedykowane do świata gry Minecraft, jak i przeznaczone na urządzenia mobilne. Cukierowo zostało wprowadzone na polski rynek w ramach współpracy z firmą Big Blue Marble Inc.

 

Aplikacja jest już dostępna dla urządzeń opartych o system Android, jednak wkrótce cieszyć będą nią się mogli również użytkownicyiOS. Grę można pobrać na stronie www.cukierowo.pl i w sklepie Google Play.

1 2

O autorze