loader

Connections – nowa platforma oprogramowania dla bankomatów od NCR

 

Jak twierdzi Wojciech Sokół, platforma NCR Connections wpisuje się w naturalny proces rozwoju technologii w bankowości. „W trakcie ostatnich trzech dekad bankowość detaliczna z roku na rok przestawała być kojarzona z regularnym odwiedzaniem oddziału bankowego. To, co kiedyś można było załatwić wyłączenie z pracownikiem oddziału, teraz jest dostępne w ramach bankowości internetowej, aplikacji w smartfonie oraz w urządzeniach samoobsługowych.”

 

Podkreśla także, że platforma Connections w bankomatach może zachęcić bardziej tradycyjnie nastawionych klientów do korzystania z kanałów cyfrowych banków. „Rozwiązanie to wychodzi naprzeciw potrzebom klientów przyzwyczajonych do odwiedzania oddziałów bankowych, którzy z różnych powodów nie przekonali się do tej pory do bankowości elektronicznej lub mobilnej, a bankomat jest dla nich od lat jedynym urządzeniem, które może zastąpić człowieka. Koncepcja NCR jest więc naturalnym, kolejnym krokiem w ewolucji bankowości detalicznej w Polsce.” – wyjaśnia Wojciech Sokół.

 

Nie mniej istotne od liczby dostępnych funkcjonalności jest łatwość uruchamiania i modyfikacji usług. Proces implementacji i aktualizacji nowych treści jest dostępny za pomocą tylko kilku kliknięć, umożliwiając wdrożenie nowego produktu w przeciągu zaledwie kilku dni, a nie miesięcy jak miało to miejsce dotychczas.

 

W ramach Connections instytucje finansowe otrzymują możliwość budowania ścieżki obsługi klienta za pomocą łatwego w obsłudze kreatora ciągu zdarzeń i zapytań, jak również  implementacji oraz modyfikacji nowych produktów i ofert. Platforma zapewnia także łatwość kontroli i raportowania, włącznie z możliwością zbadania historii użycia każdego terminalu.

 

W maju br. NCR zaprezentował nową generację urządzeń samoobsługowych Self Serv 80 Series, które m.in. dzięki dużym dotykowym ekranom mogą w pełni wykorzystywać funkcjonalności, jakie oferuje NCR Connections.

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze