loader

Coffee Republic w kampanii T-Mobile

Choć Coffee Republic to palarnia kawy, która powstała w 2016 roku, Wiktor Borowski oraz jego ojciec Robert już zdążyli zdobyć uznanie klientów w całej Polsce oraz otworzyć własną kawiarnię. Teraz planują rozwój za granicą, a Wiktora możemy zobaczyć w dużej kampanii reklamowej T-Mobile.

 

Gdy otworzymy drzwi Coffee Republic, przywita nas aromat doskonale parzonej kawy, który jest znakiem firmowym przedsiębiorstwa. Wiktor i Robert od dawna marzyli o założeniu palarni kawy, która będzie dostarczać produkty segmentu speciality, czyli najwyższej jakości. Gdy otworzyli Coffee Republic w 2016 roku, Robert miał za sobą dwadzieścia lat doświadczenia zdobytego u  jednego z czołowych producentów kawy, a Wiktor skończył studia na kierunku dziennikarskim.

Kiedy przystąpiliśmy do realizacji planu, okazało się, że największym wyzwaniem było dla nas skompletowanie odpowiedniego zespołu, który zapewni najwyższą jakość produktu oraz obsługi klienta. W tym biznesie najważniejsi są ludzie oraz ich wiedza i pasja. To ich umiejętności decydują o poziomie i jakości wypalanych ziaren – tłumaczy Wiktor Borowski.

   

Zespół Coffee Republic tworzy dziś osiem osób, spośród których każda ma swój wkład w produkty przedsiębiorstwa. Firma organizuje również warsztaty i szkolenia dla pasjonatów kawy, a także prowadzi kawiarnię w Warszawie.

Ponadczasowy smak, nowoczesne narzędzia pracy

1 2

O autorze