loader

CHATBOT i LIVECHAT w serwisie internetowym Toyota Bank oraz Toyota Leasing

W ramach projektu automatyzacji obsługi klienta, Toyota Bank oraz Toyota Leasing Polska wdrożyły w swoim serwisie internetowym usługę chatbota oraz livechat. Innowacyjne narzędzia typu “inteligent automation”, wykorzystują technologię sztucznej inteligencji oraz robotykę. Kolejnym etapem projektu będzie wdrożenie chatbota i livechata w Messengerze Facebooka oraz pełna ich integracja z systemami bankowymi i leasingowymi.

 

Wraz ze wzrostem oczekiwań konsumentów, sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę w sektorze finansowym. Podążając za trendami rynkowymi, Toyota Bank i Toyota Leasing Polska uruchomiły na swojej platformie internetowej www.toyotabank.pl oraz www.toyotaleasing.pl nowoczesne usługi wirtualnego doradcy oraz livechat. Projekt realizowany jest we współpracy z firmą InteliWISE.

 

Celem wprowadzenia nowych rozwiązań wspierających dynamicznie rosnący biznes, jest doskonalenie procesów obsługi klientów ora wzrost poziomu ich satysfakcji. Inteligentne narzędzia zmniejszą obciążenie pracowników Działu Obsługi Klienta poprzez automatyzację powtarzających się pytań i odpowiedzi, co z kolei zaowocuje zwiększeniem szybkości reakcji wobec klientów zarówno bankowych, leasingowych, a także stacji dilerskich.

 

Już teraz widzimy, że wykorzystanie naszego chatbota o imieniu Tomoko (Przyjaciel, Wiedza), świetnie wpływa na poziom obsługi Klientów. Działając zgodnie z naszą biznesową filozofią Kaizen, chcemy stale doskonalić nasze firmowe procesy na wszystkich szczeblach działalności. Wprowadzenie wirtualnego doradcy oraz livechata to nasza odpowiedź na zmieniające się oczekiwania Klientów nowej generacji, którzy coraz częściej wolą pisać niż dzwonić. Ważna jest dla nas również aktywna i płynna obsługa pracowników stacji dilerskich. Już na ten moment za pośrednictwem samego chatbota mamy ponad 1200 odebranych rozmów oraz 4000 udzielonych odpowiedzi. Znaczna część z tego to również potencjalne kontakty sprzedażowe. Zdajemy sobie również sprawę, że rozwój narzędzi do robotyzacji obsługi klienta, to ciągły proces uzupełniania wiedzy, a co za tym idzie praca po naszej stronie – mówi Dominika Cepek, Kierownik Wydziału Marketingu i Analiz z Toyota Bank.

author avatar
multiAN
Zespół konsultantów agencji multiAN stanowią doświadczeni, pełni pasji, profesjonalni PRowcy o szerokich kompetencjach z zakresu PR, IR i marketingu. Realizowane przez nas działania są zgodne z etyką obowiązującą w branży public relations i w biznesie. Przestrzegamy Kodeksu Etyki PR. Przemawia za nami blisko 20-letnie doświadczenie na rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu biznesowego. Nasze strategie i proponowane rozwiązania komunikacyjne oparte są na dogłębnej analizie rynku i oczekiwań Klienta oraz kreatywnym podejściu w ich wdrażaniu. Jesteśmy przede wszystkim konsultantami, doradcami i partnerami, a nie podwykonawcami – to nas wyróżnia! Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu celów biznesowych poprzez budowanie ich reputacji i pozytywnych relacji z otoczeniem. Zajmujemy się przede wszystkim zarządzaniem komunikacją i doradztwem medialnym. Pracujemy dla liderów i wizjonerów, a także przedsiębiorców prywatnych i założycieli start-upów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu kreacji wizerunku, komunikacji biznesowej, w tym także kryzysowej. Doradzamy, jak skutecznie rozmawiać z otoczeniem i budować dobre relacje z partnerami biznesowymi, samorządowymi i społecznymi. Pomagamy przedsiębiorcom i menadżerom w rozwoju ich biznesów, a tym samym i naszej gospodarki. Zapraszamy do kontaktu i współpracy! Każdy projekt traktujemy indywidualnie, nie stosujemy szablonowych rozwiązań. Miarą efektów naszej pracy są sukcesy naszych Klientów.

1 2

O autorze