loader

Ceniony w świecie gwiazd właściciel Hairmate w kampanii T-Mobile

Tymoteusz Pięta swoje fryzjerskie doświadczenie budował przez ponad dekadę. Otwierając w 2013 roku swój pierwszy salon, nie spodziewał się, że stanie się jednym z bardziej cenionych stylistów w świecie polskiego show-biznesu. Choć jego firma działa na rynku od niespełna 4 lat, pod swoimi skrzydłami zbudował już ponad 40-osobowy team fryzjerów. Hairmate dziś to sieć czterech salonów, w zarządzaniu którymi ich właściciela wspierają cyfrowe rozwiązania od T-Mobile, takie jak system rezerwacji online. Teraz widzowie mogli zobaczyć go w dużej kampanii T-Mobile.

 

Tymoteusz swoje pierwsze kroki w zawodzie stawiał w Krakowie, do którego przyjechał z rodzinnego Przemyśla. Wkrótce jednak postanowił przeprowadzić się do Londynu, by poza granicami kraju uczyć się fachu. Kolejnym etapem w jego karierze była ponad roczna podróż statkiem rejsowym, na którym pracował z ludźmi z całego świata. W 2013 roku otworzył swój pierwszy salon w Warszawie, który szybko zdobył popularność, przyciągając znane nazwiska zainteresowane współpracą przy sesjach fotograficznych. Dziś firma składa się z czterech zakładów w Warszawie i Krakowie, do których z łatwością można zapisać się poprzez system rezerwacji online. Innym cyfrowym udogodnieniem jest otrzymywanie przez klientów powiadomień o zbliżającym się terminie wizyty.

 

– Kiedy Hairmate zaczął zyskiwać coraz większą liczbę klientów, naszym pierwszym wyzwaniem stało się zorganizowanie jak najsprawniejszego systemu rezerwacji. Chcieliśmy wyjść im naprzeciw i jak najbardziej ułatwić umawianie wizyt. Stało się to możliwe dzięki cyfrowym rozwiązaniom, m.in. narzędziom  zapisów online czy automatycznych powiadomień o zbliżającym się terminie. W ten sposób udało nam się przekonać do siebie jeszcze większą rzeszę klientów i zbudować wizerunek nowoczesnego salonu dbającego o ich czas i wygodę. Najnowsze rozwiązania związane z telekomunikacją, które daje nam

T-Mobile, znacznie podniosły komfort obsługi – tłumaczy Tymoteusz Pięta, właściciel sieci salonów Hairmate.

 

Kolejnym krokiem, który pomógł firmie osiągnąć jeszcze większy sukces, było pojawienie się marki w mediach społecznościowych, m.in. na Instagramie i Facebooku. Za pomocą tych kanałów salon na bieżąco pokazuje swoje fryzjerskie realizacje, zachęcając do wizyt kolejne osoby. Dzięki social mediom Hairmate zdobył jeszcze większy rozgłos, stając się jednym z popularniejszych miejsc, także w świecie gwiazd. Następnym etapem był udział w dużej kampanii reklamowej, promującej rozwiązania cyfrowe w małych i średnich firmach.

1 2

O autorze