loader

Carefleet partnerem ogólnopolskiej kampanii „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”

Carefleet, jedna z największych spółek działających w obszarze Car Fleet Management (CFM), dołączył do szerokiej koalicji firm i organizacji, które w ramach realizacji swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu z zaangażowaniem wspierają kampanię „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.

 

„Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” to hasło ogólnopolskiej inicjatywy, której celem jest zwrócenie uwagi na problem pijanych kierowców i społecznego przyzwolenia na jazdę na „podwójnym gazie”. Akcja wykorzystuje nieskomplikowany mechanizm, polegający na upowszechnieniu znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, dotychczas zarezerwowanego dla opakowań i reklam piwa oraz uczynieniu z niego symbolu społecznego manifestu odpowiedzialnych – trzeźwych kierowców. Przekaz kampanii adresowany jest do kierowców w całej Polsce. Mogą oni wyrazić swoje poparcie dla tej inicjatywy poprzez naklejenie na tylnej szybie samochodu znaku przekreślonych kluczyków, który jest symbolem akcji.

 

Poważnie traktujemy filozofię odpowiedzialności w prowadzonych przez Carefleet działaniach biznesowych. Zdając sobie sprawę z efektów kampanii zdecydowaliśmy się dołączyć do akcji i dotrzeć z przekazem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” do przedsiębiorców, fleet managerów oraz kierowców flotowych – mówi Klaudia Kowalczyk, Marketing Manager Carefleet S.A. Jesteśmy przekonani, że wsparcie kampanii poprzez zamieszczanie naklejek na flotowych samochodach w znaczący sposób wpłynie na zmianę świadomości kierowców, a tym samym na bezpieczeństwo na drogach – dodaje.

1 2

O autorze