loader

BLIK i Express Elixir już dostępne dla klientów Credit Agricole

Express Elixir, obecny na rynku od blisko sześciu lat, rozlicza komunikaty płatnicze w trybie ciągłym – przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, także w dni ustawowo wolne od pracy. W 2017 r. przetworzył 4,96 mln przelewów natychmiastowych o wartości 16,98 mld zł. System umożliwia także realizację przelewów na numer telefonu między indywidualnymi użytkownikami systemu BLIK (dla klientów Credit Agricole taka funkcjonalność udostępniona zostanie pod koniec 2018 r.).

 

Klienci banków oczekują usług umożliwiających zarządzanie finansami w sposób elastyczny

i rozwiązań pozwalających na dokonywanie płatności na zasadzie „tu i teraz”  – mówi Grzegorz Leńkowski, dyrektor Linii biznesowej płatności natychmiastowe w KIR.  – Oferowane przez KIR przelewy natychmiastowe w pełni odpowiadają tym preferencjom. Dlatego systematycznie z roku na rok rośnie ich popularność, zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców – podsumowuje Grzegorz Leńkowski.

 

Z płatności mobilnych BLIK korzysta obecnie ponad 6 mln użytkowników. W 2017 roku Polacy zapłacili w ten sposób w Internecie niemal 22 mln razy. Łącznie BLIKIEM zrealizowano 33 miliony transakcji (płatności w sieci, punktach sprzedaży, wypłaty z bankomatów oraz przelewy na numer telefonu) – to prawie cztery razy więcej niż rok wcześniej.

 

BLIK staje się coraz bardziej powszechny wśród użytkowników bankowości mobilnej w Polsce. Potwierdzają to dane, według których w każdym kolejnym kwartale realizowanych jest o kilka milionów transakcji BLIKIEM więcej. Credit Agricole jest kolejnym bankiem, który udostępnia swoim klientom BLIKA, co daje nam możliwość dotarcia do nowych potencjalnych użytkowników – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor sprzedaży i rozwoju biznesu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze