loader

Blåkläder już w Polsce!

Blåkläder przykłada także dużą wagę do możliwości personalizacji dostarczanych ubrań – służy temu specjalna technologia niezwykle trwałego nanoszenia na poszczególne materiały elementów graficznych, takich jak logotypy. Co więcej, każdy klient posiada wirtualne konto, obsługiwane także za pomocą aplikacji i zawierające komplet danych dotyczących zamówionych ubrań. W razie potrzeby wydania nowego egzemplarza może on zostać przygotowany w serwisie w ciągu kilkunastu minut, idealnie dopasowany na daną osobę i wyposażony we wszystkie firmowe oznaczenia.

Pierwszy sklep polskiego oddziału Blåkläder otwarto w Warszawie przy ul. Kolneńskiej 4. Na ponad 300 m2 została zaprezentowana firmowa kolekcja, w tym m.in. odzież z elementami ze stretchu znacząco podnoszącego wygodę użytkowania oraz odzież odblaskowa HI-VIS o intensywnej widzialności. W 2020 roku polski oddział planuje systematyczny rozwój sieci handlowej.

author avatar
Buena Vista Media Group

1 2

O autorze