loader

Biometryczne logowanie do aplikacji Credit Agricole

 

Klienci Credit Agricole mogą już logować się do aplikacji mobilnej poprzez „odcisk palca”, a użytkownicy smartfonów z rodziny iPhone X poprzez tzw. FaceID. Bank konsekwentnie rozwija CA24 Mobile. Wcześniej udostępnił m.in. innowacyjne zabezpieczenie przed oszustwami typu malware a także płatności BLIK czy przelewy ekspresowe.

 

CA24 Mobile, bo tak nazywa się aplikacja mobilna Credit Agricole, ma dwa lata i aktywnie korzysta z niej już ponad 116 tys. klientów. Liczba ta rośnie dość szybko. Porównując dane z 3. kwartału 2017 i 2018, obserwujemy wzrost niemal 40 proc. Na tak dobre wyniki wpływają też dobre opinie użytkowników. W markecie Google Play aplikacja jest oceniana na 4,2 gwiazdki.

 

Credit Agricole systematycznie rozwija CA24 Mobile. Tylko w tym roku udostępnił przelewy ekspresowe (realizowane systemem Express Elixir), płatności BLIK, a także wersję aplikacji dla klientów firmowych. Ponadto wprowadził jej ukraińską i francuska wersję (aktualnie z aplikacji można korzystać w czterech językach: polskim, angielskim, francuskim oraz ukraińskim). Jako pierwszy bank na rynku Credit Agricole wprowadził też zabezpieczenie swojej aplikacji przed złośliwym oprogramowaniem typu malware, dzięki czemu klienci są lepiej chronieni przed internetowymi kradzieżami.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze