loader

Big Data: Think Big CEE Congress

Big Data rozszyfruje potrzeby twojego konsumenta

 

 

Czy dane można pozyskać, czy trzeba je kupić? Jeśli kupić, to gdzie? No i w końcu pod jakim kątem przeanalizować, wdrożyć i efektywnie wykorzystać? Na te oraz inne pytania odpowiedzi udzielą eksperci w trakcie największego Kongresu o tematyce biznesowego zastosowania Big Data w Europie Środkowej i Wschodniej – BIG DATA: Think Big CEE Congress, który odbędzie się 20-21 kwietnia 2016 r., w Hotelu Westin w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest MMC Polska.

 

Obecnie Wielkie Wolumeny Danych są podstawą niemal każdej branży, a w szczególności: marketingu, finansów, sprzedaży. Dane umożliwiają spersonalizowanie usług, poznanie potrzeb klientów, co – bez większego wysiłku – pozwala je zaspokoić. Potencjał, który tkwi w łączeniu danych z różnych źródeł, jest fundamentem sukcesu nowoczesnej firmy oraz kluczem do podnoszenia jej konkurencyjności. W trakcie wydarzenia, które odbędzie się po raz czwarty, ponownie spotkają się czołowi przedstawiciele sektora oraz zainteresowani budowaniem przewagi kompetencyjnej. Kongres Big Data to spotkanie wizjonerów, którzy wyprzedzili trend i nieprzerwanie doskonalą się w wykorzystaniu danych.

 

Big Data CEE Congress to doskonałe miejsce do dyskusji na temat zachowań klientów. Tu spotykają się wysokiej klasy eksperci i decydenci mający realny wpływ na kształtowanie rynku. Wysoka wartość merytoryczna wydarzenia, wymiana poglądów i doświadczeń pozwalają lepiej zrozumieć motywacje zakupowe i w efekcie jeszcze bardziej dopasować produkt czy usługę do potrzeb konsumentów” – mówi Michał Pieprzny, CEO Poland, PAYBACK / emnos.

 

Za program kongresu odpowiada Rada Programowa, pod przewodnictwem Prezesa Macieja Wituckiego oraz honorowym przewodnictwem Profesora Witolda Abramowicza.

W jej skład wchodzą Przedstawiciele najwyższego szczebla największych firm i instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym oraz międzynarodowym, m.in. Microsoft, IBM, Huawei, SAP, SAS, Orange, P4 czy Urząd Komunikacji Elektronicznej.

 

Wydarzenie zwieńczy Wielka Gala Big Data. Po raz drugi nagrodzone zostaną osoby, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju technologii związanej z Big Data w Polsce. Nagrody przyznawane są przez niezależną Kapitułę Konkursową pod przewodnictwem Pana Macieja Wituckiego.

 

Kategorie konkursowe:

author avatar
MMC Polska
MMC Polska skupia grupę podmiotów zajmujących się realizacją wielu zadań na polskim rynku. Największy z nich MM Conferences S.A., to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce, który rokrocznie przygotowuje niemal kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów, bankowości oraz energetycznej. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów, handlowców oraz grafików. Spółka MM Conferences od 2012 roku notowana jest na giełdzie New Connect a od 2013 jest członkiem Pracodawców RP.W zakresie sprzedaży od wielu lat jesteśmy związani ścisłą współpracą z firmą Knowledge Providers.

1 2

O autorze