loader

Barmańska rozkręci 9 czerwca największą w Polsce domówkę!

Marka Barmańska inauguruje nową kampanię marketingową pod hasłem „Lepiej nie można zacząć…” i zaprasza na największą w naszym kraju domówkę: Barmańska Big Before. 9 czerwca na terenie całej Polski w tym samym czasie odbędzie się 1000 zorganizowanych przez Ambasadorów Barmańskiej imprez z przewidywanym udziałem 35 tysięcy uczestników. Komunikacja wydarzenia prowadzona będzie na stronie beforebarmanskiej.pl oraz na fanpage’u na FB.

 

Barmańska inicjuje dobrą zabawę i umożliwia ją dzięki doskonale zbalansowanym proporcjom soczyście owocowych smaków i alkoholu. Kampania komunikacyjna brandu kierowana jest do młodych, pełnoletnich osób.

Marka Barmańska chce inspirować i z pomocą największej w Polsce domówki – zainaugurować nadchodzący sezon letni oraz nową kampanię marketingową pod hasłem „Lepiej nie można zacząć…” – mówi Jakub Nowak, Wiceprezes Zarządu spółki Jantoń. – W prowadzonych działaniach chcemy skupić się na budowaniu świadomości brandu i jego wartości w grupie docelowej, a także poszerzaniu trialu Barmańskiej, a szczególnie jej dwóch wprowadzonych w tym roku smaków: melona i arbuza.

Marka obecnie pozyskuje Ambasadorów, którzy będą organizatorami Big Before. Każdy z nich otrzyma  Before Pack z imprezowym niezbędnikiem, zawierającym m. in. folder z instrukcjami oraz zestaw inspiracyjny z opisem zabaw i zadań dla uczestników Big Before.

Kampania komunikacyjna „Lepiej nie można zacząć…” będzie prowadzona w mediach społecznościowych, a także w punktach sprzedaży.

Strategię komunikacji marki przygotowała Agencja PANKOWALSKI.

author avatar
Ewelina Grygiel

1 2

O autorze