loader

Artur Kapacki laureatem konkursu Ambasador Call Center 2016

Zakończyła się druga edycja konkursu Ambasador Call Center. W kategorii Manager zwyciężył Artur Kapacki – prezes zarządu firmy Telmon, którego wyróżniono za aktywną współpracę i zaangażowanie w zakresie budowania wizerunku współczesnego telemarketera.

 

Ambasador Call Center to pierwszy konkurs w Polsce skierowany do telemarketerów, firm i managerów prowadzących aktywne działania na rzecz popularyzacji i budowania pozytywnego wizerunku branży contact center. Konkurs organizowany jest przez ccnews.pl – największy w Polsce portal branży call center. Podczas tegorocznej edycji nominowani uczestnicy ubiegali się o tytuł Ambasadora w jednej z trzech kategorii: Konsultant, Manager i Firma.

 

Artur Kapacki odebrał statuetkę dla najlepszego managera za zaangażowanie w budowanie pozytywnego wizerunku branży contact center. Jury zwróciło uwagę nie tylko na aktywną obecność laureata we wszystkich wydarzeniach związanych z branżą, ale doceniło też chęć jego dzielenia się wiedzą i działania edukacyjne, takie jak liczne artykuły i wypowiedzi eksperckie, które przyczyniły się do budowania świadomości sektora contact center.

 

author avatar
Telmon
TELMON to profesjonalne contact center, świadczące usługi z zakresu telesprzedaży oraz obsługi klienta. Firma powstała w styczniu 2011 roku w Łodzi i od początku intensywnie inwestowała w kadrę i odpowiednie zaplecze technologiczne. Dziś w Telmon zatrudnionych jest 500 konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Telmon specjalizuje się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.

1 2

O autorze