loader

Arena.pl rusza z nową ofertą dla kupujących – Raty 0%

„Raty 0%” to okresowa propozycja Areny.pl, która rozpoczęła się 23 listopada i potrwa do 23 grudnia br. Kupujący, dokonując zakupów na Arena.pl w tym czasie, nie musi od razu płacić za wybrane produkty, co więcej, korzystając z oferty finansowania, nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Spłata jest dokonywana w 3, 5, 6 lub 10  transzach, płatnych co miesiąc. Dzięki współpracy z PayU, Arena.pl może zaoferować zerowe oprocentowanie na produkty dostępne na portalu. Przy większych zakupach płatność można rozłożyć również na dłuższy okres – od 11 do 36 rat, ze standardowym oprocentowaniem widocznym w kalkulatorze na karcie produktu.

 

Z sukcesem zakończyliśmy wrześniową akcję „Raty 0%” organizowaną wspólnie z PayU. Kupujący najczęściej decydowali się na przedmioty z kategorii “Dom i ogród”, gdzie średnia wartość przedmiotu wyniosła ok. 1 000 zł. Tak dobre wyniki promocji przekonały nas do powtórzenia oferty jeszcze w tym roku, tym razem podczas okresu przedświątecznego – mówi Aleksandra Kizielewicz, marketing manager Arena.pl.

 

Co ważne, wybory zakupowe na Arena.pl ułatwia technologia data science, która jest jednym z wyróżników platformy. Co to oznacza w praktyce? Inteligentny system w automatyczny sposób selekcjonuje produkty i przedstawia listę aktualnie najpopularniejszych przedmiotów wybieranych przez polskich konsumentów. Dzięki tej funkcji Arena.pl zyskała szerokie grono stałych klientów, którzy doceniają szybkie i łatwe zakupy, zwłaszcza w okresie przedświątecznej gorączki.

 

– Obecne marketplace’y skupiają się na dostarczaniu jak największej liczby ofert, co sprawia, że e-konsument gubi się w natłoku podobnych do siebie przedmiotów. Właśnie dlatego Arena.pl idzie o krok dalej i wprowadza rozwiązanie oparte na analizie data science. Opracowane narzędzie w prosty sposób podpowiada kupującemu jakie są najczęściej wybierane przedmioty, np. w kategorii zabawek dziecięcych. Wyniki analizy są dostępne na głównej stronie portalu w zakładce „Oferty najbardziej poszukiwane”, gdzie użytkownik znajdzie listę najpopularniejszych produktów z przekierowaniem do konkretnych ofert sprzedaży –  dodaje Kizielewicz.

author avatar
PR Calling

1 2

O autorze