loader

Alfavox i Tivron razem na CCW2017

Alfavox i Tivron zaprezentują swoje doświadczenia w zakresie wykorzystania nowoczesnych rozwiązań dla branży Contact Center na największej imprezie branżowej – CCW 2017 w Berlinie. Klienci poznają możliwości innowacyjnych produktów Alfavox, profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań dla Contact Center, wdrożonych i używanych do rozwoju biznesu przez Tivron – młode i dynamiczne Call Center Outsourcingowe.

„Real EMOTIONS in virtual WORLD” to hasło, które promuje wspólne działania Alfavox i Tivron. Jest to również idea, jaka przyświeca tym firmom, które w Berlinie chcą podkreślić siłę polskiej marki, zwrócić uwagę na korzyści, jakie dostawcy i odbiorcy systemów Contact Center mogą odnieść z biznesowej przyjaźni.

– Zadowolony i świadomy klient to najlepsza referencja dla firmy, ale również nagroda za naszą pracę. Od zawsze jesteśmy blisko odbiorców naszych systemów, ponieważ dzięki temu możemy szybko i celnie odpowiadać na potrzeby rynku, zdobywać doświadczenie, ale również poznawać się i uzupełniać. Wiedza na temat branży: jej potrzeb, oczekiwań oraz wyzwań, jaką dostarcza nam Tivron jest dla nas bardzo cenna i chętnie z niej korzystamy – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Współpraca pomiędzy Alfavox a Tivron opiera się na bliskiej, partnerskiej relacji. Firmy dzielą się wiedzą biznesową, którą wykorzystują w swoich produktach i działaniach. Dzięki temu szybko i skutecznie reagują na zapotrzebowanie rynku, co przekłada się na zyski i zadowolenie ich klientów.

author avatar
Alfavox Sp. z o.o.

1 2

O autorze