loader

Agencja Form Up wprowadza 7-godzinny czas pracy

Zarząd warszawskiej agencji specjalizującej się w działaniach z zakresu content performance marketingu Form Up, wraz z początkiem kwietnia wprowadza 7-godzinny czas pracy. Zmiana ta ma na celu zwiększenie efektywności pracowników poprzez stworzenie im dogodnych warunków do zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym. Krok ten zdecydowanie wyróżnia firmę na tle konkurencji w branży marketingowej.

 

„W czasach, kiedy wiele osób pracuje ponad swoje siły, nie ma miejsca na kreatywność. Ta z kolei jest niezbędna do prowadzenia skutecznych działań reklamowych m.in. przez analityków mediowych, czy ludzi tworzących content. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić krótszy czas pracy w naszej firmie. Chcemy, by pracownicy mieli czas na swoje życie prywatne – liczymy, że przyniesie to korzyści nie tylko im samym, ale także pozytywnie wpłynie na naszą firmę” – mówi Michał Szynal, CEO Form Up.

author avatar
Valkea Media SA

1 2

O autorze