Rusza program wsparcia dla startupów – ABSL Start-up Challenge

ABSL – Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych reprezentujący czołowe podmioty świadczące nowoczesne usługi dla biznesu ogłosił start kolejnej edycji projektu ABSL Start-up Challenge. Jest to pierwszy, tak silne osadzony w biznesie program skierowany do młodych firm szukających możliwości nawiązania współpracy z globalnymi liderami.
Partnerami tegorocznej edycji Start-up Challenge zostali m.in.: P&G, Citibank, Randstadt czy potentat logistyczny DSV. Dodatkowo, projekt pozyskał wsparcie Agory, Proptech Poland oraz funduszu Pracuj Ventures, który przyjrzy się potencjałowi inwestycyjnemu zakwalifikowanych startupów.
– Chcemy pokazać polskim startupom, że są już gotowe na wyjście z etapu biznesowego przedszkola i mogą zaproponować korporacjom realną wartość biznesową. Współpraca z każdym z naszych partnerów pozwoli najlepszym uczestnikom Startup Challenge zmierzyć się z rynkami międzynarodowymi – mówi Łukasz Czajkowski, Dyrektor ds. Członkostwa i Społeczności. – Chcemy pomóc 25-30 startupom w dostosowaniu ich ofert do potrzeb największych klientów na polskim rynku – dodaje Łukasz Czajkowski
– Wierzymy w potencjał młodych, dynamicznie rozwijających się spółek technologicznych i od kilku lat podejmujemy współpracę ze startupami. Nasze doświadczenie potwierdza, że na jej drodze mogą powstawać innowacyjne rozwiązania, które wspólnie wdrażamy. Byliśmy partnerem wszystkich dotychczasowych edycji konkursu ABSL Startup Challenge i jesteśmy przekonani, że jest to wyjątkowa i skuteczna platforma łącząca kreatywne startupy z dużymi przedsiębiorstwami. Także w tym roku postanowiliśmy zaangażować się kolejną edycję konkursu. Szczególną uwagę zwrócimy na projekty z obszaru marketingu i sprzedaży, które pozwolą nam na jeszcze lepsze adresowanie potrzeb naszych konsumentów – komentuje Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej P&G
w Europie Centralnej