loader

Diners Club Polska wprowadza nowy serwis internetowy

Zmiana PIN-u, zablokowanie karty, reklamacja transakcji czy porównanie wydatków – to część usług dostępnych w nowej odsłonie serwisu internetowego Diners Club. Dzięki wykorzystaniu technologii RWD, z e-konta można wygodnie korzystać również na smartfonach i tabletach. Zmieniono także całą szatę graficzną serwisu.

 

– Stale udoskonalamy nasze produkty, teraz przyszła kolej na serwis internetowy. Wprowadziliśmy nowe usługi, które poprawiają wygodę i bezpieczeństwo. W związku z rosnącą popularnością urządzeń mobilnych, zdecydowaliśmy się wprowadzić nowy system w technologii RWD, która umożliwia sprawne korzystanie z serwisu m.in. na smartfonach oraz tabletach – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska.

 

Bezpieczniej i wygodniej

 

Nowy serwis Diners Club został uruchomiony 25 czerwca. Zmieniono całą szatę graficzną oraz dodano nowe rozwiązania, m.in. zwiększające bezpieczeństwo. Logując się do e-konta, klient może zablokować swoją kartę lub zmienić jej kod PIN. Nowy serwis pozwala również na złożenie reklamacji konkretnej transakcji.

 

E-konto wzbogacono o usługi poprawiające komfort i przejrzystość korzystania z kart wydawcy. Klienci w prosty sposób mogą m.in. pobrać wyciągi, sprawdzić ostatnie wpłaty, bieżące saldo czy porównać swoje wydatki w wybranym okresie.

 

– Nasze karty są stworzone z myślą o osobach często wyjeżdżających służbowo i prywatnie. Dlatego poza unikatowym pakietem usług dodanych, udoskonalamy również serwis internetowy. Dzięki technice RWD, e-konto dostosowuje się do ekranu naszego urządzenia, niezależnie czy będzie to laptop, tablet czy telefon. Co jest bardzo ważne, szczególnie w podróży – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska.

 

 Nowy serwis bankowości internetowej umożliwia m.in.:

 

•          zmianę kodu PIN

1 2

O autorze