loader

Credit Agricole najchętniej polecanym bankiem w Polsce

Polacy wciąż najchętniej rekomendują swoim znajomym Credit Agricole – wynika z raportu instytutu MillwardBrown. Tak dobre wyniki bank zawdzięcza wyjątkowemu podejściu do klientów, których stawia w  centrum swojej uwagi.

Credit Agricole po raz trzeci z rzędu znalazł się na czele rankingu najchętniej polecanych banków. W niezależnym badaniu firmy MillwardBrown „Klienci banków w Polsce 2017” wskaźnik rekomendacji klienckich (NPS) dla Credit Agricole wyniósł 49,1%. To o ponad dwa razy więcej niż średnia dla całego rynku (21%).

Jest to badanie niezależnie realizowane i finansowane przez Kantar Millward Brown (wyniki są dostępne odpłatnie). Badanie obejmuje populację dorosłych Polaków w wieku 18-70 lat i opiera się na sondażu telefonicznym. W chwili obecnej to metoda, która pozwala otrzymać próbę najbardziej adekwatną wobec populacji klientów banków. Duża próba pozwala zebrać informacje na temat opinii u użytkowników dużych i średnich banków. Dzięki temu można śledzić z roku na rok dynamikę zadowolenia klientów z poszczególnych banków, zakresu wykorzystywanych usług oraz postrzegania tych banków – informuje Marek Zarzycki, senior consultant w Kantar Millward Brown.

Credit Agricole utrzymuje się na czele rankingu już od kilkunastu miesięcy. Jak wyjaśnia Jędrzej Marciniak, wiceprezes odpowiedzialny za marketing, bank wyróżnia się na rynku jakością obsługi i unikatowym podejściem do budowania relacji z klientem.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze