loader

100 tys. Kont dla Ciebie w banku Credit Agricole

Kartą debetową do Konta dla Ciebie można płacić na całym świecie w złotówkach, dolarach, funtach lub euro bez kosztów przewalutowania. Karty w wersji standardowej ma nowoczesny design, a dodatkowo klient sam może wybrać wygląd swojej karty spośród 50 różnych grafik i zdjęć dostępnych w katalogu banku.

W Koncie dla Ciebie udostępniana jest też Indywidualna Linia Kredytowa oraz pakiet ubezpieczeń assistance Pomoc dla Ciebie. W pakiecie podstawowym ochrona obejmuje m.in. ochronę telefonu na wypadek uszkodzenia wyświetlacza lub kradzieży, zgubienie kluczy lub dokumentów, a także domowe wizyty lekarza lub fachowców (ślusarz, hydraulik) itp. W pakiecie rozszerzonym dodatkowo ochrona obejmuje przypadki awarii domowego sprzętu komputerowego lub cyberataku, a także assistance w przypadku wypadku lub awarii samochodu. Przez pierwsze sześć miesięcy korzystanie z pakietu Pomoc dla Ciebie jest bezpłatne.

Posiadacze konta mogą korzystać z Rachunku Oszczędzam o wysokim oprocentowaniu (obecnie do kwoty 100 000 PLN oprocentowanie wynosi 2,5% przez cztery miesiące od otwarcia konta), a także oszczędzać na zakupach w największym w Polsce Klubie Rabatowym. Bank współpracuje z blisko 10 tys. sklepów i punktów usługowych – płacąc w nich kartą Credit Agricole można dostać nawet do 55 proc. zniżki. Klienci mogą odkładać także drobne kwoty podczas zakupów dzięki usłudze CAsaver, która zaokrągla płatności i "końcówki" przenosi z konta na Rachunek Oszczędzam. Wraz z Kontem dla Ciebie klienci zyskują możliwość realizacji przelewów natychmiastowych Express Eliksir i płatności Blik.

Konto dla Ciebie promowane jest w ramach kampanii reklamowej z udziałem Dawida Podsiadło, która została bardzo dobrze przyjęta zarówno przez dotychczasowych klientów, jak i osoby dotychczas nie związane z bankiem. – Zarówno tą kampanią, jak i nową ofertą odświeżamy wizerunek i podkreślamy unikalne cechy naszego banku. A wyróżnia nas to, że z uwagą słuchamy naszych klientów i oferujemy im takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. W ten sposób budujemy wartościowe i długoterminowe relacje – podsumowuje wiceprezes Jędrzej Marciniak.

 

 

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze