loader

„Szezlong” z Karoliną Gruszką nagrodzony Kreaturą

 

Koncepcja spotu przygotowana została m.in. na podstawie badań neuromarketingowych. Testowa grupa odbiorców poddawana była badaniu aktywności fal mózgowych oraz reakcji skórno-galwanicznych. W ten sposób wybrany został spot wzbudzający najwięcej pozytywnych emocji u widzów.

 

Ostateczny kształt każdej reklamy to zawsze efekt współpracy agencji z klientem, dlatego traktuję tę nagrodę również jako wyróżnienie dla nas – tłumaczy wiceprezes zarządu Credit Agricole. – Reklama ta miała w niesztampowy i emocjonalny sposób zachęcić do przenoszenia kont do naszego banku. Postawiliśmy więc na dosłowne pokazanie komfortowych przenosin, które symbolizowały wysoką jakość obsługi w naszym banku i to, że w trakcie takiej zmiany załatwiamy za klientów wszystkie niezbędne formalności – przekonuje Jędrzej Marciniak.

 

Konkurs niezależnej polskiej kreacji Kreatura jest organizowany pod egidą miesięcznika "Media & Marketing Polska" od 1996 r. Konkurs ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Oceny prac dokonuje jury składające się z przedstawicieli najbardziej aktywnych rodzimych marketerów oraz przedstawicieli podmiotów świadczących profesjonalne usługi w obszarze komunikacji marketingowej.

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.

1 2

O autorze