loader

Procter & Gamble – kolejna inwestycja w Polsce i nowe miejsca pracy

Procter & Gamble (P&G), firma oferująca takie marki jak Gillette®, Pampers®, Head & Shoulders® i Vizir®, otworzyła w Warszawie Europejskie Centrum Planowania 
i Logistyki, w którym będzie pracowało około 500 osób. To kolejny etap w 20-letniej historii inwestycji P&G w naszym kraju. W tym czasie firma zainwestowała w Polsce ponad 4 miliardy złotych i stworzyła tysiące miejsc pracy. 
Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G w Warszawie odpowiada za kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw w 100 krajach, od planowania surowców aż po dostarczenie gotowego produktu do odbiorcy. Dzięki temu, produkty będą mogły szybciej i sprawniej trafiać do detalistów, a finalnie do konsumentów. 
Warszawa była optymalną lokalizacją dla nowego Centrum ze względu na nasze wcześniejsze inwestycje w kraju, bliskość do pozostałych rynków, sprzyjający klimat inwestycyjny stworzony przez polskie władze oraz dostęp do dobrze wykształconych i utalentowanych pracowników – wyjaśnia Yannis Skoufalos, Global Product Supply Officer P&G. 
Obecnie trwa rekrutacja pracowników do nowo otwartego Centrum, ze szczególnym naciskiem na absolwentów uczelni technicznych oraz specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem. 
Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G jest kolejnym z szeregu przedsięwzięć, który 20 lat temu rozpoczął się od powstania fabryki Pampers na warszawskim Targówku. Dziś w Polsce działają nie tylko cztery fabryki eksportujące do ponad 100 krajów, ale także Biuro Główne, w których skład wchodzą biura i centrum usług biznesowych. W Polsce P&G zatrudnia ponad 3500 osób.
P&G jest ważnym inwestorem i partnerem dla polskiej gospodarki. Doceniamy skalę inwestycji firmy w naszym kraju, które zaowocowały powstaniem tysięcy miejsc pracy. Nowa inwestycja potwierdza, jak silne i trwałe jest zaangażowanie firmy w Polsce – mówi Monika Piątkowska, Wiceprezes Zarządu Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć w Polsce i ciągłego rozwoju – podkreśla Marek Kapuściński, Wiceprezydent i Prezes Zarządu P&G w Polsce i Europie Centralnej. – Sukces zawdzięczamy przede wszystkim konsumentom, którzy codziennie obdarzają zaufaniem nasze marki. Warto podkreślić, że do rozwoju inwestycji P&G w Polsce przyczyniła się dobra współpracy z polskimi władzami i Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną. Pozostajemy oddani Polsce i polskim  konsumentom – dodaje Marek Kapuściński. 
author avatar
Procter Gamble
O autorze