loader

Pięć promocyjnych ofert finansowania nowej Toyoty Yaris

11 i 12 września 2020 r. odbędą się Dni Otwarte w salonach Toyoty, podczas których klienci będą mieli okazję poznać bliżej najnowszy model Toyoty Yaris, którego polska premiera online miała miejsce pod koniec sierpnia br. Z tej okazji, Toyota Bank oraz Toyota Leasing przygotował promocyjną ofertę finansowania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.
Kredyt 50/50 z obniżoną prowizją to de facto propozycja dla klientów zainteresowanych kupnem samochodu za gotówkę. Aby wyjechać nowym Yarisem z salonu wystarczy wpłata 50% wartości auta. Pozostałą kwotę należy wpłacić dopiero za rok lub można ją rozłożyć na wygodne raty. RRSO to tylko 3% (z czego oprocentowanie wynosi 0%, a prowizja za udzielenie kredytu została zmniejszona do jedynie 3%). Oferta dostosowana została do wymagań klientów indywidualnych oraz wybranych grup zawodowych.

Kredyt SMARTPLAN z promocyjnym oprocentowaniem 2,99% to z kolei atrakcyjna oferta dla osób zainteresowanych finansowaniem zakupu samochodu, którym zależy na obniżeniu miesięcznego kosztu posiadania auta, a także ceniących sobie swobodę w zakresie opcji zakończenia umowy kredytowej. Bank oferuje dwa okresy finansowania – 36 oraz 48 miesięcy. Miesięczna rata rozpoczyna się już od 516,26 zł (w przypadku kredytu na 48 miesięcy), a RRSO to jedynie 4,37%. Aby jeszcze łatwiej stać się właścicielem nowej Toyoty, klienci mogą skorzystać z tzw. wariantu „kluczyk za kluczyk” czyli zostawić w rozliczeniu swój obecny samochód. Mają także możliwość bezkosztowego skrócenia swojej umowy kredytowej (w przypadku gdy posiadają auto w Kredycie SMARTPLAN lub w Standard kredycie min. 2 lata).

Toyota Leasing oraz Toyota Bank przygotowały ponadto, preferencyjne oferty Leasingu SMARTPLAN dla przedsiębiorców, a także Leasingu Konsumenckiego dla klientów indywidualnych. W obu przypadkach opłata wstępna wynosi tylko 10% wartości auta, a miesięczna rata zaczyna się już od 637 zł (Leasing SMARTPLAN) lub od 834 zł (Leasing Konsumencki). To co jeszcze łączy te dwa produkty, to promocyjny pakiet serwisowy.

Promocyjny pakiet serwisowy przewiduje realizację usług serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta opisanymi w „Programie bezpieczeństwa i Zdrowia Toyoty”. W jego skład wchodzą takie czynności, jak: wymiana oleju silnikowego, kontrola pojazdu i przegląd standardowy, serwis lub wymiana filtra powietrza, paliwa, kabinowego, a także serwis lub wymiana świec zapłonowych i płynu hamulcowego.

author avatar
multiAN
Zespół konsultantów agencji multiAN stanowią doświadczeni, pełni pasji, profesjonalni PRowcy o szerokich kompetencjach z zakresu PR, IR i marketingu. Realizowane przez nas działania są zgodne z etyką obowiązującą w branży public relations i w biznesie. Przestrzegamy Kodeksu Etyki PR. Przemawia za nami blisko 20-letnie doświadczenie na rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu biznesowego. Nasze strategie i proponowane rozwiązania komunikacyjne oparte są na dogłębnej analizie rynku i oczekiwań Klienta oraz kreatywnym podejściu w ich wdrażaniu. Jesteśmy przede wszystkim konsultantami, doradcami i partnerami, a nie podwykonawcami – to nas wyróżnia! Wspieramy naszych Klientów w osiąganiu celów biznesowych poprzez budowanie ich reputacji i pozytywnych relacji z otoczeniem. Zajmujemy się przede wszystkim zarządzaniem komunikacją i doradztwem medialnym. Pracujemy dla liderów i wizjonerów, a także przedsiębiorców prywatnych i założycieli start-upów. Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu kreacji wizerunku, komunikacji biznesowej, w tym także kryzysowej. Doradzamy, jak skutecznie rozmawiać z otoczeniem i budować dobre relacje z partnerami biznesowymi, samorządowymi i społecznymi. Pomagamy przedsiębiorcom i menadżerom w rozwoju ich biznesów, a tym samym i naszej gospodarki. Zapraszamy do kontaktu i współpracy! Każdy projekt traktujemy indywidualnie, nie stosujemy szablonowych rozwiązań. Miarą efektów naszej pracy są sukcesy naszych Klientów.

1 2

O autorze