loader

Nowe rozwiązania technologiczne i rozwój oferty handlowej – podsumowanie 2019 r.

W 2019 roku Plac Unii City Shopping wprowadził kilka istotnych modernizacji, których celem jest uatrakcyjnienie obiektu i dostosowanie go do wymagań dzisiejszych klientów. Obiekt realizował także wiele działań, które gwarantowały lokalnej społeczności Warszawy atrakcyjne możliwości spędzenia wolnego czasu. Wszystko to złożyło się na utrzymanie dobrego poziomu frekwencji w Centrum.

 

Komplementarność oferty zakupowej i rozrywkowej staje się kryterium wyboru centrum handlowego przez odwiedzających. Żeby zaspokoić wszystkie potrzeby, Plac Unii nieustannie poszerza swoją ofertę, tworząc kompleksową przestrzeń handlowo-usługową. Dzięki temu, obiekt jest nowoczesnym, bezpiecznym i komfortowym miejscem zakupów oraz rozrywki – szczególnie w dni powszednie. Wszystkie podejmowane przez nas działania w roku 2019 pozwoliły utrzymać frekwencję na analogicznym do 2018 roku poziomie. Biorąc pod uwagę niehandlowe niedziele, jest do dobry wynik, mówi Agata Ryś-Zawistowska, dyrektor kompleksu biurowo-handlowego Plac Unii.

 

Nowoczesny, zielony budynek

 

W minionym roku, Centrum Handlowe Plac Unii dokonało wielu modernizacji wpisujących się w trend zrównoważonego rozwoju oraz mających na celu poprawę komfortu pracowników budynku biurowego jak i Klientów centrum handlowego.

 

Jedną z najistotniejszych nowości w Centrum było uruchomienie pierwszej w Polsce kurtyny ledowej. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Prezentują się na niej firmy z aktualną ofertą handlową, ale nie tylko. Nośnik ten jako Symulakr – jedyna taka w Polsce cyfrowa rzeźba – w czasie rzeczywistym ulega zmianie pod wpływem życia miasta i jego mieszkańców. Każdy, kto znajdzie się w pobliżu Placu Unii ma realny wpływ na to, jak wygląda kurtyna ledowa na elewacji obiektu.

 

Inną modernizacją, mającą wpływ na codzienną funkcjonalność budynku, była modernizacja wszystkich drzwi wejściowych w obiekcie. Zmienił się ich sposób zawieszenia oraz napędy, dzięki czemu drzwi stały się dużo mniej awaryjne. Co więcej, nowe wejścia wpisują się w trend zrównoważonego rozwoju – zatrzymują ciepłe powietrze w budynku zimą, a chłodne latem. Wymianie poddane zostały również drzwi główne w strefie dostaw. Zwiększyło to bezpieczeństwo dla budynku poprzez dokładniejszy system identyfikacji osób wchodzących do budynku i możliwość, szybszej emisji towarów do budynku i z budynku

 

Kolejną nowością, zrealizowaną w centrum handlowym w 2019 r., było otworzenie strefy Kids Play. Jest to przestrzeń dedykowana dla dzieci, która łączy zabawki manualne z aplikacjami edukacyjnymi. Nasi mali klienci oprócz oferty gastronomicznej mają do dyspozycji plac zabaw – tuż przy strefie stolików, na poziomie -1.

 

Bogata oferta handlowa

 

2019 r. był w Centrum Handlowym Plac Unii czasem intensywnego poszerzania oferty handlowej. Do grona najemców dołączyli m.in.: Barber dla kobiet i mężczyzn PussyCut 69, pierwszy w Polsce serwis iSpot, profesjonalny salon manicure i pedicure Eye Boutique Nail Bar, Satine Bielizna, Salon jubilerski YES czy kawiarnia Słodko-Zdrowo.

 

author avatar
Ahava PR

1 2

O autorze