Czat w CA24 eBank już dostępny
Klienci Credit Agricole mogą już korzystać z nowego kanału kontaktu. Bank uruchomił czat w CA24 eBank, na którym doradcy odpowiadają na pytania klientów i pomagają przy podstawowych operacjach.
Czat w CA24 eBank to kolejny kanał kontaktu w Credit Agricole. Klienci mogą dzięki niemu w szybki i prosty sposób skontaktować się z bankiem. Na czacie można porozmawiać z doradcą, który odpowie na pytania odnośnie aktualnej oferty Credit Agricole, posiadanego pakietu konta i jego możliwości. Doradca na czacie pomoże klientowi przy różnego rodzaju operacjach, takich jak: zastrzeżenie karty, sprawdzenie historii rachunku czy zmiana limitów transakcyjnych.
– Stale rozwijamy naszą bankowość elektroniczną. Czat to kolejna funkcja, która rozszerza możliwości, jakie daje CA24 eBank i nowy kanał kontaktu z nami. Wiemy, że niektóre operacje, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się proste, nierzadko przysparzają trudności. Na czacie klient otrzyma wsparcie ze strony doradcy. Czat to również dobry sposób, żeby dopytać o ofertę i produkty banku – podkreśla Iga Stępień, Manager Transformacji Bankowości Detalicznej.
Czat to odpowiedź banku na potrzeby klientów, którzy szukają innych form kontaktu niż rozmowa telefoniczna czy spotkanie w placówce. Taki kanał komunikacji pozwala klientowi szybko porozmawiać z przedstawicielem banku i otrzymać niezbędne informacje bez wychodzenia z domu.