loader

Czat w CA24 eBank już dostępny

 

Klienci Credit Agricole mogą już korzystać z nowego kanału kontaktu. Bank uruchomił czat w CA24 eBank, na którym doradcy odpowiadają na pytania klientów i pomagają przy podstawowych operacjach.

 

 

Czat w CA24 eBank to kolejny kanał kontaktu w Credit Agricole. Klienci mogą dzięki niemu w szybki i prosty sposób skontaktować się z bankiem. Na czacie można porozmawiać z doradcą, który odpowie na pytania odnośnie aktualnej oferty Credit Agricole, posiadanego pakietu konta i jego możliwości. Doradca na czacie pomoże klientowi przy różnego rodzaju operacjach, takich jak: zastrzeżenie karty, sprawdzenie historii rachunku czy zmiana limitów transakcyjnych.

 

– Stale rozwijamy naszą bankowość elektroniczną. Czat to kolejna funkcja, która rozszerza możliwości, jakie daje CA24 eBank i nowy kanał kontaktu z nami. Wiemy, że niektóre operacje, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się proste, nierzadko przysparzają trudności. Na czacie klient otrzyma wsparcie ze strony doradcy. Czat to również dobry sposób, żeby dopytać o ofertę i produkty banku – podkreśla Iga Stępień, Manager Transformacji Bankowości Detalicznej.

 

Czat to odpowiedź banku na potrzeby klientów, którzy szukają innych form kontaktu niż rozmowa telefoniczna czy spotkanie w placówce. Taki kanał komunikacji pozwala klientowi szybko porozmawiać z przedstawicielem banku i otrzymać niezbędne informacje bez wychodzenia z domu.

 

 

author avatar
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska jest bankiem uniwersalnym, który od blisko 20 lat funkcjonuje na polskim rynku i jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Jest częścią Grupy Crédit Agricole, która znajduje się wśród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów, działa w 47 krajach na świecie i obsługuje ponad 51 milionów klientów.
O autorze