loader

4F apeluje, by nie narażać Mistrza Olimpijskiego na utratę medalu

Przez wiele lat chłopak z Zębu pracował na swój sukces ciężkimi treningami, latami budował swoją odporność psychiczną. Skoki na złoty medal w Soczi zobaczyli niemal wszyscy Polacy. Zaczęła się „stochomania”.  Niestety coraz więcej firm i osób, nie zdając sobie sprawy z niebezpieczeństwa na jakie go naraża, postanowiło poprawić swój wizerunek, uatrakcyjnić swoje marki czy sprzedaż swoich produktów bezprawnie wykorzystując sławę Kamila Stocha.

 

Takie działania mogą odnieść odwrotny skutek do zamierzonego. Obowiązujące regulacje wynikające z Karty Olimpijskiej zabraniają prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych i PR-owych wykorzystujących wizerunek sportowców w czasie trwania tzw. ciszy olimpijskiej (wyłączając partnerów Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego). Takie aktywności narażają Kamila Stocha oraz innych sportowców na poważne konsekwencje, m.in. utratę medalu olimpijskiego i wykluczenie z udziału w Igrzyskach Olimpijskich. Zwracamy się do wszystkich, którzy planują działania nawiązujące do tematyki olimpijskiej lub wizerunku olimpijczyków, aby konsultowali je z Polskim Komitetem Olimpijskim. 4F jako Główny Sponsor Kamila Stocha, nie może pozwolić na to, żeby przez krótkowzroczne działania wielu firm i osób, był on narażony na utratę medalu. Dlatego podejmiemy wszelkie działania mające na celu zabezpieczenie interesów Mistrza Olimpijskiego. – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Dyrektor ds. Marketingu OTCF.

 

4F jako Główny Sponsor Kamila Stocha, dbając o jego wizerunek i dorobek sportowy, apeluje

author avatar
Flywheel PR

1 2

O autorze