loader

250 tys. klientów mOKAZJI

– W tej sytuacji ciekawą alternatywą stają się właśnie programy działające w modelu merchant funded offersczyli ofert powiązanych bezpośrednio z użytkowaniem karty płatniczej i  finansowanych przez partnerów. Takie rozwiązanie zaproponowaliśmy właśnie w ramach mOKAZJI – mówi Marek Seralis, wicedyrektor ds. programu w mBanku. – Kluczem do ich sukcesu jest łatwy i szybki sposób uzyskania zwrotu przez klienta (odbywa się on automatycznie po dokonaniu transakcji, klient nie musi pamiętać o przyniesieniu do sklepu kuponu czy karty rabatowej) oraz realny zysk dla partnera. Finansuje on bowiem zniżki jedynie, gdy została wygenerowana nowa sprzedaż. Do tej pory z modelem tym (pay per sale) mogliśmy się spotkać właściwie jedynie w sklepach internetowych, teraz dajemy te same możliwości również dla sieci sklepów fizycznych – dodaje ekspert mBanku i MultiBanku.

Konstrukcja ta zyskała właśnie nowych zwolenników. Do mOKAZJI dołączyli kolejni partnerzy: operator sieci komórkowej Orange oraz czołowy serwis e-commerce – Gruper.pl 

W mOKAZJACH mBank prezentował już ponad 75 różnych ofert proponowanych przez ponad 25 marek, m.in. KFC, Starbucks, Leroy Merlin, Decathlon, Big Star,  oraz Microsoft.

1 2

O autorze