loader

Telko, media, technologie

Dla kogo jednolity rynek cyfrowy jest szansą, a dla kogo zagrożeniem? W jakim kierunku rozwija się technologia na rynku medialnym? Jak wygląda ochrona praw konsumenta na rynku telekomunikacyjnym? Na te i wiele innych tematów dyskutowali prelegenci i uczestnicy Warsaw International Media Summit. Kongres odbywał się 18 i 19 listopada w Hotelu Westin w Warszawie. Organizatorem jest firma MMC Polska.

 

Podczas dwudniowego wydarzenia najważniejsze osobistości rynku telekomunikacji i mediów miały okazję do wymiany uwag, doświadczeń i opinii dotyczących obecnej i przyszłej sytuacji tej części gospodarki. Poruszono wiele istotnych tematów, m.in.: Jednolity Rynek Cyfrowy, ewolucja mediów, rozwój TV i nowych technologii wykorzystywanych w branży. Ponadto rozmawiano o przyszłości spektrum i finale polskiej aukcji na częstotliwości oraz wpływie ich uwolnienia na obywateli. Odpowiadano na pytanie w jaki sposób media społecznościowe pomagają w kreowaniu wizerunku, czy powinniśmy obawiać się o swoją prywatność i bezpieczeństwo żyjąc w świecie cyfrowym oraz o sytuacji konsumenta na rynku telekomunikacji. Jak zgodnie twierdzą paneliści, debaty już owocują ustaleniami i współpracą różnych podmiotów.

 

Najwyższą jakość merytoryczną zapewniła Rada Programowa pod przewodnictwem pana Przemysława Kurczewskiego, Prezesa Zarządu EmiTel, oraz prelegenci, wśród których znaleźli się m.in.: Magdalena Gaj, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej; Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji; Piotr Muszyński, Wiceprezes Orange Polska; Jakub Brzeczkowski, Prezes Zarządu, Eutelsat Polska; Marcin Ornass-Kubacki, Prezes Zarządu, ASTRA CEE; Artur Waliszewski, Regional Business Director Google Polska; Maciej Maciejowski; Członek Zarządu, TVN; Robert Bednarski, Country Director CEE Facebook; Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska.

 

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły m.in.: Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

 

Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją z konferencji. Kolejna edycja odbędzie się jesienią 2016 roku. Natomiast 30-31 marca 2016 r. w Warszawie spotkają się przedstawiciele ww sektorów podczas XVI Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Więcej informacji telekomunikacjaimedia.pl

 

Kontakt:

author avatar
MMC Polska
MMC Polska skupia grupę podmiotów zajmujących się realizacją wielu zadań na polskim rynku. Największy z nich MM Conferences S.A., to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce, który rokrocznie przygotowuje niemal kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branży telekomunikacyjnej i mediów, bankowości oraz energetycznej. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów, handlowców oraz grafików. Spółka MM Conferences od 2012 roku notowana jest na giełdzie New Connect a od 2013 jest członkiem Pracodawców RP.W zakresie sprzedaży od wielu lat jesteśmy związani ścisłą współpracą z firmą Knowledge Providers.

1 2

O autorze