loader

Patriotyzm gospodarczy a decyzje zakupowe Polaków

Sieć drogerii Natura mocno podkreśla swoje pochodzenie. Działa na rynku już od ponad 18 lat i wie, że Polacy cenią rodzime marki, dlatego dba, aby ich jakość była jak najlepsza, a także współpracuje głównie z krajowymi producentami. Spółka przeprowadziła kampanię promocyjną pod hasłem „Najpiękniejsze, bo polskie”, przez które chce zachęcić do wybierania polskich marek, zarówno dostępnych w sieci na wyłączność, jak i pozostałych obecnych na rynku. 

 

„Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy polską firmą. Dlatego naturalnie zależy nam też na wsparciu polskiego biznesu i myśli technologicznej. Chcemy uświadomić klientom, że w naszych placówkach znajdą szeroką ofertę rodzimych produktów, które reprezentują wysoką jakość i są jednocześnie przystępne cenowo”- mówi Karolina Wyczółkowska, dyrektor ds. marketingu marki Natura. 

 

Akcentowanie polskości produktów daje konsumentom szansę wyboru tego, w jakim stopniu chcą wspierać krajowy biznes. Nie ogranicza to oczywiście możliwości korzystania z zagranicznych marek, ale z pewnością ułatwia podjęcie decyzji patrząc na artykuły w sklepach z trochę innej perspektywy.

author avatar
Valkea Media SA

1 2

O autorze