loader

Netto po raz kolejny wspiera dzieci w kulinarnych przygodach

W tym roku Netto zaproponuje swoim klientom wyjątkowy program lojalnościowy dla swoich najmłodszych klientów. Jego twarzą została Natalia Paździor – przebojowa i utalentowana zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Master Chef Junior. Od 27 lutego we wszystkich sklepach sieci za każde wydane 25 zł będzie można otrzymać specjalną saszetkę gratis, która zapoczątkuje zbiory w kolekcjonerskim, osiemdziesięciostronicowym albumie – do kupienia za 12,99 zł. Saszetki można będzie również kupić za 1,99 zł we wszystkich sklepach Netto. W każdej saszetce znajduje się karta, którą można wykorzystać w grze „Moja restauracja” oraz naklejka przedstawiająca znaną potrawę pochodzącą z danego regionu świata. Przez kulinarną podróż poprowadzi nas Scottie – terier szkocki znany z logo sklepu. Aby mieć całą kolekcję, trzeba zebrać 48 kart i 48 naklejek.

– Angażowanie dzieci w przygotowanie posiłków to jedna z ciekawych form łączenia nauki z zabawą – mówi Katarzyna Werner, koordynator Mediów i Kampanii w Netto. – Dzięki temu uczą się samodzielności, rozwijają wyobraźnię, poznają dobre nawyki żywieniowe, a co najważniejsze, spędzają czas wspólnie z rodzicami. Mamy nadzieję, że przygotowany przez nas program przyczyni się do rozwoju pasji do gotowania u najmłodszych.

Przygotowana przez Netto gra „Moja restauracja” jest elementem edukacyjnym, który z pewnością zachęci dzieci do zdobywania wiedzy na temat kuchni z różnych regionów świata. Pierwsze pięć tysięcy osób, które zbiorą całą kolekcję, otrzymają oryginalny fartuch z logo MasterChef Juniora. Program lojalnościowy przygotowany przez Netto będzie promowany na szeroką skalę w prasie, telewizji oraz internecie.

Netto w programie MasterChef Junior

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze