loader

Kropla Délice – nowa, stylowa woda na restauracyjnych stołach

Z początkiem maja oferta restauracji, kawiarni i hoteli wzbogaciła się

o Kroplę Délice. To najnowsza propozycja firmy Coca-Cola w segmencie wód premium. Ta gazowana, naturalna woda mineralna pochodzi z Tylicza, małej miejscowości znajdującej się w Beskidzie Sądeckim. Klienci będą mogli zamówić ją w szklanych opakowaniach o pojemności 330 ml oraz 750 ml.

Biznesowy lunch, wieczorny drink czy romantyczna kolacja we dwoje. Ważnym elementem wszystkich tych okazji jest obecność na stole butelki wody, która stanowi idealny dodatek zarówno do posiłków, jak i drinków. Kropla Délice, nowa propozycja firmy Coca-Cola, doskonale wpisuje się w każdą z wymienionych okoliczności. Woda podawana jest w stylowej, szklanej butelce, której kształt został zainspirowany kroplą wody.

 

Polacy chcą, aby wizyta w restauracji wiązała się zarówno z doznaniami smakowymi, jak i estetycznymi. Prosty i przejrzysty kształt eleganckiej szklanej butelki Kropli Délice doskonale koresponduje z charakterem tej wody – jej naturalnością, wyjątkowością i wspaniałym smakiem – mówi Wojciech Pruszkowski, kierownik ds. marketingu klienckiego w Coca-Cola HBC Polska.

 

Ujęcie Kropli Délice znajduje się w miejscowości Tylicz, na terenie Beskidu Sądeckiego. Jest to jeden z najczystszych ekologicznie regionów Polski. Dzięki doskonałym warunkom naturalnym regionu Kropla Délice charakteryzuje się doskonałym smakiem, delikatnymi bąbelkami oraz bogactwem składników mineralnych, takich jak wapń czy magnez.

 

Jeszcze kilka lat temu wizyta w restauracji była dla większości Polaków luksusem. Dziś, jak pokazują dane, ponad 40 procent[1] osób w Polsce przynajmniej raz w tygodniu jada poza domem. Co więcej, 15 procent[2] Polaków jada „na mieście” codziennie. Częstsze wizyty w restauracjach wiążą się również z coraz większymi wymaganiami klientów.

 

Najnowsza, wodna propozycja firmy Coca-Cola będzie dostępna wyłącznie w kanale HoReCa, dlatego też produkt został stworzony pod kątem potrzeb osób, dla których korzystanie z oferty hoteli i restauracji jest częścią stylu życia. Przede wszystkim mowa tu o osobach w wieku 30-40 lat, otwartych, ciekawych świata i aktywnych. To również konsumenci, którzy nie boją się urozmaicać chwilami przyjemności życia swojego i swoich bliskich.

 

Kropla Délice to efekt uważnego słuchania potrzeb konsumentów. Zależało nam na zaoferowaniu wyjątkowego produktu, o doskonałym smaku oraz wysokiej zawartości składników mineralnych. Nasza nowa woda idealnie uzupełnia posiłek w restauracji, wzbogacając jego walory smakowe – podkreśla Damian Podawca, kierownik marek Kropla Délice i Kropla Beskidu w Coca-Cola Poland Services.

 

Aby w pełni docenić wysoką jakość Kropli Délice, należy serwować ją w temperaturze 12°C, czyli tej zbliżonej do panującej w źródle. To sprawia, że zachowuje ona wówczas swoje unikatowe walory smakowe. Jest to również ciekawa propozycja dla wielbicieli drinków – Kropla Délice idealnie pasuje jako jeden ze składników szprycera.

 

 

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

author avatar
Hill Knowlton Strategies

1 2

O autorze