loader

Jak praktycy wykorzystują AI w komunikacji wewnętrznej?

Logo modnego międzynarodowego spotkania komunikacyjnego.
Trzy kobiety stojące przed ekranem telewizora z napisem „Międzynarodowe spotkanie komunikacyjne”.
Grupa osób siedzących na krzesłach w biurze.
Grupa osób trzymających nagrody przed sceną.

AI jest jedną z najbardziej fundamentalnych rzeczy, nad którymi pracujemy jako ludzkość. Jest ważniejsza od ognia czy elektryczności” – te słowa, Szef Google Sundar Pichai, wypowiedział w 2020 roku podczas Światowego Forum Ekonomicznym w Davos. Po trzech latach powtórzył dokładnie to samo w programie „60 minutes” amerykańskiej stacji CBS.

 

W 2024 roku jego tezę potwierdzają konkretne dane liczbowe:

• Ponad 200 miliardów dolarów wyniesie wartość rynku AI do 2030 roku.

88% firm już w tym roku wykorzystuje jakąś formę sztucznej inteligencji w swoich działaniach marketingowych, 54% spodziewa się wydać jeszcze więcej na kampanie oparte na sztucznej inteligencji w 2024 roku.

90% z 2450 przebadanych liderów biznesu twierdzi, że sztuczna inteligencja zapewni ich firmie oszczędność czasu lub kosztów.

„W pracy komunikatora warto szukać inspiracji w różnych dziedzinach i obszarach. Dlatego do kanonu Konferencji Internal Communication Meeting wprowadziliśmy prelekcje ekspertów spoza komunikacji wewnętrznej, np. marketingu, PR, IT i in., od których można czerpać w komunikacji wewnętrznej. Podczas ICM6 zaczerpniemy z obszaru nowych technologii. Przyjrzymy się lepiej możliwościom związanym z rozwojem sztucznej inteligencji i z pomocą eksperta w tej dziedzinie poszukamy w niej wsparcia dla komunikacji wewnętrznej. Po prelekcji rozpoczniemy panel dyskusyjny z praktykami komunikacji wewnętrznej, którzy już dziś z powodzeniem stosują narzędzia AI w swojej codziennej pracy” – opowiada Lidia Skrzyniecka, konsultantka ds. komunikacji wewnętrznej w agencji komunikacji wewnętrznej IC Mobile, współorganizatorka konferencji Internal Communication Meeting.

Swoim doświadczeniem podzielą się m.in.: cybernetyk Radosław Mechło z BUZZcenter, a także Karol Grad z Żabka Polska, Karolina Kuźmicz z 4finance i Karolina Wojdecka z Microsoft.

Portal Capital24.tv objął patronatem 6. edycję tego wydarzenia oraz towarzyszący mu Konkurs IC Biznes Partner – skierowany do komunikacji wewnętrznej.

Tematami przewodnimi tej edycji są: wykorzystywanie sztucznej inteligencji w pracy komunikatora, budowanie partnerstwa komunikacji wewnętrznej z biznesem w organizacji, wspieranie różnorodności i budowania kultury włączającej – wszystko na konkretnych przykładach, narzędziach i doświadczeniach.

Swoim doświadczeniem podzielą się eksperci w swoich dziedzinach, m.in. z taki organizacji, jak: Notino, Michelin, Grupa KRUK, Burda Media Polska, 4finance, E. ON Polska, STRABAG, Żabka Polska czy Microsoft.

W programie, poza tradycyjnymi prelekcjami i panelami zaplanowane są również:

Sesje case studies – mini prelekcje w serii na ten sam temat. To odpowiedź na potrzebę poznawania wielu przykładów z rynku.

Inspiracje out of the IC – czyli prelekcje ekspertów spoza komunikacji wewnętrznej, od których można czerpać w IC.

Udział tylko na żywo – atmosfera spotkań sprzyja otwartej wymianie doświadczeń.

Galę Finałową Konkursu IC Biznes Partner 2024.

Aby zarezerwować miejsce, zapraszamy na stronę wydarzenia: https://konferencja.ic-mobile.pl/

Do zobaczenia 17 kwietnia w Warszawie!

author avatar
Schultz
Rita Schultz, redaktor, wykładowca akademicki z ponad 20 letnim stażem, szkoleniowiec, prelegent.
O autorze