loader

Nowy wymiar komunikacji dla firm w wykonaniu Microsoft, HP i Polycom

Uczestnicy wczorajszej premiery platformy komunikacyjnej Microsoft Lync mieli okazję zapoznać się z podejściem firm Microsoft oraz HP 
do komunikacji, jej roli w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz dowiedzieć się jakie są obecne trendy 
w informatyce w kontekście światowym oraz na poziomie przedsiębiorstw.

Najważniejszą częścią premiery była prezentacja platformy Microsoft Lync, jej funkcjonalności oraz możliwości. Uzupełnieniem prezentacji było wykazanie efektywności kosztowej Microsoft Lync na przykładzie 
jej wdrożenia w polskim oddziale firmy Microsoft. Przytoczono także wyniki badania ogólnego wpływu ekonomicznego (Total Economic Impact) zleconego firmie Forrester Consulting przez Microsoft, 
które wskazują, że w dużych organizacjach Lync 2010 oferuje zwrot z inwestycji (z uwzględnieniem ryzyka) w wysokości 337 procent, w tym 6,35 mln dolarów w kosztach materialnych w ciągu trzech lat, z okresem spłaty wynoszącym 12 miesięcy.

„Dzięki współpracy HP z Microsoft, nie tylko biznes otrzymuje nowe znakomite narzędzie do komunikacji, ale też rozwiązanie oparte na elastycznej, skalowalnej infrastrukturze, wsparte usługami wdrożeniowymi dopasowanymi do potrzeb firmy każdej wielkości,” – powiedział Paweł Czajkowski, prezes HP Polska. – „Ten nowy wymiar komunikacji oznacza zatem nie tylko nową jakość współpracy, ale też nową jakość biznesu z uwagi na lepsze wykorzystanie czasu pracy oraz technologię pozwalającą na znaczną redukcję kosztów.”

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze