loader

Bezpłatny audyt i doradztwo dla 250 hoteli w Polsce

Projekt „Złoty Standard w Obsłudze Klienta” ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk w obiektach hotelowych w Polsce – zaznacza Tomasz Rzychoń. – Zakłada przeprowadzenie bezpłatnej procedury audytu w grupie 250 podmiotów. Audyt zakończy przedstawienie raportu i wytycznych w zakresie wzorcowych praktyk usługowych, organizacyjnych i komunikacyjnych respektujących preferencje klientów. Beneficjenci projektu zyskają certyfikację i godło promocyjne „Złoty Standard”.

Choć głównym celem przedsięwzięcia pozostaje audyt i wykształcenie procedur strategicznego zarządzania obsługą klienta, wzorcowe praktyki laureatów „Złotego Standardu” będą przedmiotem ogólnopolskiej promocji zarówno w obszarze branży, jak i w grupie jej klientów.

Projekt realizowany będzie w okresie od kwietnia 2011 roku do września 2012 roku. Otwarty nabór uczestników rozpocznie się w marcu. Szczegóły dotyczące projektu udostępnia strona internetowa www.zlotystandard.info

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze