loader

Answear.com finalizuje zakupy

Answear.com, gigant w sektorze mody online, który w 2022 roku wygenerował prawie 1 miliard złotych, jest na etapie finalizacji przejęcia marek Sneakerstudio i PRM. Inwestycja będzie sfinansowana poprzez emisję akcji Answear.com, co zyskało jednomyślne poparcie na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy. Takie posunięcie pozwoli firmie na wzmocnienie swojej pozycji wśród czołowych graczy e-commerce w sektorze mody na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Co więcej, zasili portfolio Answear.com w segment premium sneakers & streetwear.

Dzięki akwizycji, Answear.com poszerzy swoją ofertę o nowe segmenty i grupy klientów, przede wszystkim skierowanych do pokolenia Z oraz miłośników produktów premium i luksusowych. Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu Answear.com, podkreślił strategiczne znaczenie transakcji dla wzmocnienia pozycji firmy w segmencie produktów premium i luksusowych.

Answear.com nabędzie działalność Fashion Trends Group, obejmującą strony internetowe Sneakerstudio i PRM, dwa sklepy stacjonarne w Krakowie i Warszawie, a także kontrakty z markami i zespoły odpowiedzialne za sprzedaż i marketing.

Sneakerstudio, ceniony wśród młodego pokolenia brand, oferuje produkty marek takich jak Adidas Originals, New Balance, Carhartt czy Veja. Z kolei PRM to nowoczesna marka z segmentu luxury streetwear & fashion, oferująca produkty takie marki jak: Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV czy Rick Owens.

O autorze