loader

Uwaga! Nowe regulacje prawne product placement i usług audiowizualnych na żądanie

Product placement, autoryzacja, usługi audiowizualne na żądanie, news access – to tylko kilka najważniejszych haseł jakie budzą ożywione dyskusje w środowisku dziennikarzy i wydawców. Jakie zmiany czekają nas w polskim prawie obowiązującym w sektorze mediów w roku 2011? Kiedy nastąpi implementacja regulacji europejskich? Jakie mogą być konsekwencje i zmiany dla przedsiębiorców działających w tym sektorze?

Na te i inne pytania dotyczące nadchodzących zmian w polskim prawie obowiązującym w sektorze mediów, zwłaszcza związanych z implementacją Dyrektywy o usługach audiowizualnych odpowiadali 
w środę, 9 lutego 2011 eksperci polskiego biura międzynarodowej kancelarii prawnej Bird&Bird: Katarzyna Grabska, Izabela Kowalczuk, Konrad Opalski, Piotr Dynowski oraz Stanisław Pelczar.

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze