SPAFOOD – polska marka zdobyła uznanie w Brukseli za światowy smak i jakość

SPAFOOD stosuje innowacyjne rozwiązania technologiczne, co umożliwia uzyskanie produktów o powtarzalnych parametrach smaku, wagi i rozmiaru. Niezależnie od wielkości partii produkty tej marki zawsze zachowują swoją jakość, od pierwszej do ostatniej sztuki.
Ta nagroda to dowód, że rdzennie polskie marki mogą zdobywać wysoką pozycję w segmencie produktów żywieniowych i z powodzeniem konkurować na arenie międzynarodowej – podkreśla Paweł Ławniczak – Utwierdzamy się w przekonaniu, że działania firmy zgodne z międzynarodowymi standardami żywności IFS, BRC oraz inwestycje w nieustanny rozwój spółki, przynoszą zamierzone efekty. Po tak spektakularnych sukcesach na rynkach zachodnich planujemy zwiększyć naszą obecność na rynku polskim. W obecnej chwili 80 proc. naszych towarów stanowi eksport, a rynek krajowy prawie 20 proc. – dodaje Prezes Ławniczak.