SIG podsumowuje akcję „Czas na wakacje” – czy promocje dla klientów B2B są opłacalne?
Tą akcją zapoczątkowaliśmy serię cokwartalnych promocji dla naszych klientów, zaplanowanych na 2017 rok. Po akcji „Czas na wakacje” zainicjowaliśmy „Letnie bonobranie”, w którym Klienci mogą otrzymać bony Sodexo. Obecnie czekamy na jej zakończenie, a na ostatni kwartał planujemy kolejną niespodziankę dla naszych klientów – mówi Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu w firmie SIG.
W grupie docelowej, sprzedaż produktów praktycznie wszystkich promowanych marek do zarejestrowanych uczestników akcji zanotowała wzrost przekraczający 50 % w porównaniu do tego samego okresu w minionym roku. Jest to zauważalna dynamika sprzedaży, która gwarantuje opłacalność takich akcji. Odpowiednio przygotowane, dają korzyści zarówno producentom, sprzedawcom, jak i kupującym.
Partnerami akcji były wiodące marki materiałów budowlanych: Ceresit, Knauf Insulation, Velux, Den Braven, Fermacell, Wkręt-Met, Blue Dolphin Tapes, Prefix.