loader

SIG podsumowuje akcję „Czas na wakacje” – czy promocje dla klientów B2B są opłacalne?

„Czas na wakacje” to pierwsza z tegorocznych kwartalnych kampanii promocyjnych, skierowanych do klientów biznesowych firmy SIG. Na podmioty zaopatrujące się w materiały budowlane w sieci oddziałów oraz na platformie internetowej czekały atrakcyjne nagrody. Statystyki dotyczące akcji pokazują, że promocje kierowane do klientów biznesowych spotykają się z równie wysokim zainteresowaniem, co te dedykowane klientom indywidualnym.

 

Klienci sklepów SIG od kwietnia do końca czerwca mogli wziąć udział w wakacyjnej akcji z nagrodami. Dla uczestników przygotowano vouchery na wakacyjne wycieczki oraz nagrody rzeczowe m.in. torby podróżne, lodówki turystyczne i powerbanki. Aby wziąć udział w konkursie należało zarejestrować się na stronie internetowej oraz zrobić zakupy na daną kwotę, wybierając marki objęte promocją.

 

Ponad 95% zarejestrowanych osób nabyło produkty wchodzące w skład grupy marek promocyjnych. Aż 65% z nich zakwalifikowało się do odebrania jednej z nagród. Za największe zakupy Klientom przysługiwały najcenniejsze nagrody w postaci Voucherów ITAKA na wakacje, a także szereg nagród rzeczowych.

 

Najpopularniejszymi nagrodami były walizki kabinowe, które można było zdobyć za zakupy za 10 000 zł oraz powerbanki za zakupy na 5 000 zł. Największy pułap obowiązywał na wakacyjne vouchery. Aby zdobyć jeden z nich, należało dokonać zakupów za minimum 60 000 zł. Łącznie przekazano niemal tysiąc nagród.

1 2

O autorze