Interakcja z klientem przez Genesys Social Engagement

Media społecznościowe rosną w siłę. Facebook może już się pochwalić 600 milionami użytkowników, a Twitter 190 milionami. Wobec umacniania nowego kanału interakcji z klientem, biznes nie pozostaje obojętny. Przedsiębiorstwa, które decydują się na wykorzystanie medium celem wzmocnienia komunikacji z klientem mają świadomość, że efektywność działań wzmocni spójna polityka oraz integracja kanałów społecznościowych, głosowych, internetowych i mobilnych. Rozwiązanie Alcatel-Lucent, Genesys Social Engagement, pozwala na dynamiczne monitorowanie i analizowanie działań klientów oraz na komunikację z nimi bazując na metodach tradycyjnych lub mediach społecznościowych.
Według ostatnich badań McKinsey & Company, prawie trzy czwarte dużych przedsiębiorstw korzysta z technologii społecznych, takich jak fora internetowe, w celu poprawy obsługi klient i prawie 71 procent wykorzystuje te platformy technologiczne w celu zdobycia nowych klientów. Jednocześnie, konsumenci spostrzegli, że te same kanały zmieniły układ sił i że obecnie władza znajduje się w ich rękach, ponieważ media społecznościowe stały się forum do wyrażania satysfakcji lub niezadowolenia z marki i jej produktów.