loader

Ruszyła pierwsza kampania sprzedażowa na rynku energetycznym

RWE Polska rozpoczęła pierwszą na polskim rynku energetycznym kampanię sprzedażową.

„Błękitny Prąd RWE” – nowy bohater marki, będzie przekonywał małe i średnie przedsiębiorstwa do oferty RWE. Za pośrednictwem kampanii reklamowej w kanałach TV, radio, prasa i Internet RWE planuje dotrzeć do potencjalnych klientów w całej Polsce. Kampania ma mieć nie tylko charakter sprzedażowy ale również edukacyjny.

Z danych Urzędu Regulacji Energetyki wynika, że od momentu liberalizacji rynku w 2007 roku, swojego dostawcę zmieniło niecałe 0,5 proc. firm. Główną barierą związaną ze zmianą sprzedawcy jest niska świadomość konsumentów. RWE komunikując w swojej kampanii korzyści związane z przełączeniem się na RWE chce równocześnie zwrócić uwagę na możliwość wyboru firmy energetycznej.

1 2

Dekoracyjna ikona taśmy filmowej Zobacz wideo
O autorze