loader

Toyota Bank rusza z kampanią edukacyjną do wszystkich kierowców

"MOTOFINANSE: portfel nowoczesnego kierowcy" to najnowsza kampania edukacyjna Toyota Bank & Toyota Leasing, realizowana we współpracy z blogerem finansowym Maciejem Samcikiem. Kampania informować będzie jak – korzystając z różnego rodzaju produktów finansowych – optymalizować koszty związane z codzienną eksploatacją samochodu.

 

Po Polsce jeździ kilkanaście milionów samochodów. Ich kierowcy to zazwyczaj konsumenci usług finansowych. Pragniemy podzielić się z kierowcami wiedzą dotyczącą optymalnego kupna i użytkowania samochodu oraz pokazać w praktyce, jak efektywnie połączyć inne usługi finansowe z ich samochodami. Wakacje to czas ściśle powiązany z częstymi podróżami – to doskonały moment na rozpoczęcie tematu – mówi Dominika Cepek, Marketing & Analysis Manager w Toyota Bank Polska.

 

"Motofinanse: portfel nowoczesnego kierowcy" realizowany będzie na popularnym blogu internetowym Subiektywnie o Finansach, którego założycielem i głównym redaktorem jest dziennikarz ekonomiczny i bloger, Maciej Samcik.

 

Kampania edukacyjna potrwa od lipca 2018 roku do marca 2019 roku. W serwisie publikowane będą poradnikowe teksty oraz materiały wideo. Czytelnicy będą mogli także uczestniczyć w specjalnie przygotowanym webinarium i zadawać pytania ekspertowi.  Dzięki materiałom edukacyjnym czytelnicy dowiedzą się m.in.:

 

1 2

O autorze